16

152 7 0
                                    

Eu: Oanaaaa, de ce sună ceasul?? E weekend!!!!
Oana: Nebuno, trezirea mergem în excursiee.
Eu: Oh da.
Sărim cu viteză din pat, ne îmbrăcăm şi pornim spre şcoală unde ne aştepta autobuzul. Robert era acolo...
Eu: Hey iub, ce faci?
Robert: Binee, tu?
Eu: Bine.
Robert: Stai lângă mine?
Eu: Ăăă, păii. Vream să stau cu Oana..
Oana: Nu-ii nici o problemă scumpa..stai cu el.
Eu: Sigur nu te superi?
Oana: Nu, şi aşa ne vom vedea în fiecare minut seara
Eu: Oh da, nebunix :))
Aşa că urcăm în autobuz şi mă pun lângă Robert, stăteam în spate, pe cele 5 scaune..mai erau înca 3 băieţi. La un moment dat, Robert se întinde pe ei şi cu capul pe picioarele mele, şi adoarme..Hmm mă plictiseam, ce să fac, ce să fac...iau camera şi încep să îi fac poze :)) îi făceam poze ca să râd de el, doar că era aşa drăguţ când dormea...După 4 ore de mers cu autobuzul, ajungem la destinaţie..
Pe afară pensiunea arăta superb, erau 2 pensiuni aşa super faine, am rezervat una întreagă pentru că erau şi profesorii şi noi toţi 25 de prostălani :)) . Ne cazăm, când intrăm în pensiune, la parter era restaurantul, cum spusese Oana, arăta superb. Urcăm la etaj să ne alegem camerele, eu cu Oana am rămas la urmă, camerele nu erau cum ne-a promis proprietarii, cel puţin a noastre, copiilor..
Intru cu Oana într-o cameră, erau 4 paturi un balcon şi...nici o baie, nici un televizor Ce e asta?? Când ieşim pe hol, hopa baia Baia era pe hol, la comun...Wtf ..Nu mai spun nimic şi îi las pe colegi să îşi aleagă camerele, iar eu cu Oana rămăsesem pe dinafară :)) Nu mai aveam cameră. Cum eram mai tare în gură ca Oana, mă duc să vorbesc cu diriginta
Eu: Doamna dirigintă, eu cu Oana nu avem cameră.
Diriga: Cum aşa?
Eu: Păi nu mai sunt..
Diriga: Staţi aşa să vorbesc cu proprietarul, poate vă dă o cameră în corpul unde sunt profesorii.
Eu: Ok.
Oana: Îţi dai seama? Vom sta cu profesorii.
Eu: Poate va fii mult mai bine.
Vine diriga şi ne ia după ea, din holul unde erau camerele noastre, intrăm într-un hol şi era superb, wow, rămăsesem uimită la maxim, era superb..
Intram în cameră, aveam televizor şi baie. Când ieşeam din cameră, aveam vederea spre o apă curgătoare, era super şi linişte deplină. Ne instalăm şi coborăm jos să mergem cu toţii la plimbaree.
Eu: Nu o să vă vină să credeţi ce avem noi în camerăăă.
Mădălina: ..

IDIOTULE, TE IUBESC!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum