22

150 8 0
                                    

Diriga: Cine e acolo??

Eu: Dia..

Diriga: Dar ce faci aici, singură la ora asta?

Eu: Nu pot dormi, Oana râde încontinuu şi nu ştiu de ce.

Diriga: Ei haide...

Eu: Serios, voi mai sta un pic şi apoi mă bag la somn, bine?

Diriga: Ok Dia.

Vine lângă mine şi îmi pune o pătură pe mine..

Diriga: Vei răci.

Eu: Mulţumesc

Pleacă diriginta şi întorc capul să continui discuţia cu Alin, când văd că dispăruse..

Wtf Unde dracu a dispărut? Cu siguranţă nu îl voi mai vedea...Ce prieteni îmi aleg şi eu..

Aşa că intru în cameră, în sfârşit Oana se potolise. Mă pun în pat şi încerc să adorm.

Totuşi nu puteam să dorm, mă frământa gândul unde a dispărut Alin aşa de repede, dar oare diriginta îl văzuse? O sută de întrebări fără răspuns...Oricum sunt conştientă că nu îl voi mai vedea niciodată...

Într-un sfârşit adorm, dimineaţa mă trezesc cu gândul tot la Alin, îmi aduc aminte că l-am visat...Parcă era vârcolac, wow Vârcolac?? Eşti nebun? Nu cred că e adevărat Sper să aflu dar mnu ştiu... Oare deasta a dispărut aşa? Oare deasta mi-a spus că părinţii lui călătoresc? Oare deasta a spus că m-a văzut...Dar de unde să mă vadă?:O Era doar răul , nici o stradă nimic, şi după rău era pădurea

Mda, ştiu cum voi afla, din câte ştiu eu vârcolacii dacă se rănesc se vindecă imediat. Da, când ne mai întâlni voi încerca să îi fac o rană Să văd ce se întâmplă...

Dimineaţa ne trezesc profesorii şi plecăm spre casă, în 2 ore suntem acasă, aşa că trebuie să mă odihnesc, luni o iau de la capăt, merg la şcoală...Voi avea multe de tras Off, nici nu vreau să mă gândesc.

Intru în casă şi mama deja mă i-a la întrebări..

Mama: Cum a fost? Ţi-a plăcut? V-aţi distrat?

Eu: Mda, a fost bine.. Şi mi-a plăcut.

Mama: Dar Robert de ce nu a venit cu tine?

Eu: Te rog lasă-mă cu Robert a tău, nu vreau să îi mai aud numele.

Mama: De ce? Ai păţit ceva? Ti-a făcut ceva?

Eu: Mnu, eu nu am păţit nimic, doar nu vreau să mai aud de el.

Mama: Ce ţi-a făcut? Îl omor..

Eu: Mie personal nu mi-a făcut nimic, doar că m-a înşelat.

Mama: Eram sigură că nu e de tine.

Eu: Ştiu, acum nu îmi ţine şi tu morala. Te rog.

Mama: Ok. Lasă micuţa mea că va fii bine

Eu: Bine mom, eu urc sus mă pun să mă întind în pat, nu mă simt prea bine..

Mama: Bine Te iubesc

Eu: Şi euu.

Mda, ştiu o minţisem pe mama, dar nu aveam ce face..Cum era să îi spun că prostu vrea să mă violeze. In fine, nu vreau să îmi mai aduc aminte de nimic, vreau să trăiesc prezentul şi viitorul, sper doar ca viitorul să fie super şi să nu mă dezamăgească..

Aud soneria, cine ştie cine era, poate era o prietenă de a mamei, numai că o aud pe mama chemându-mă..

Mama: Diia, te caută cineva la uşă, cobori jos.

Eu: Nu am chef de nimeni şi nimic, să plece oricine ar fi..

Mama: E un tip, nu îl cunosc..

Eu: Dacă tu nu îl cunoşti, atunci eu...

Mă opresc din ţipat şi imediat gândul mă duce la Alin: „Stai aşaa, un tip? Mama nu îl cunoaşte? Dacă e Alin? :-? „

Eu: Cobor imediat mom!!

Îmi iau ceva ascuţit, da clar vream să îmi duc planul până la capăt, îmi aranjez repede pîrul şi cobor jos..

Eu: Mom, unde e? Cine mă cauta?

Mama: ..

IDIOTULE, TE IUBESC!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum