18

165 8 0
                                    

Eu: Băii tu eşti nebun?
Robert: Nu! Doar sunt nebun după tine!!!
Eu: Băi termin-o!! Dacă nu îmi dai drumu în momentul ăsta cu mine nu mai ai ce discuta!!!
Robert: Nu îţi pot da drumul, te vreau din ce în ce mai mult...
Eu: Gata, de azi înainte nu mai ai ce vorbi cu mine!!!
Îi dau o palmă şi dau să ies din cameră, când mă prinde de umăr şi mă trânteşte în pat. Când aproape să se urce pe mine intră Oana în cameră.
Oana: Băiii boule, las-o în pace!!
Robert: Oana, nu pot..o iubesc.
Eu: Băi fraiere dacă mă iubeai nu începeai să faci asta, ieşi afară din cameră şi să nu te mai văd în viaţa mea, eşti un idiot!!!
Robert: Diia, te rog iartă-mă!!
Eu: NU, ieşi afară tâmpitule!!!
Şi pleacă din cameră, şi încep să plâng..
Oana: Gata scumpo..totul va fii bine.
Eu: Cum Oana? Cum? A vrut să mă violeze.
Oana: Gata scumpi..gata.
Eu: De ce eu Doamne, de ce eu???
Oana: Linişteste-te, te rog.
Eu: Oana, dar îl iubeam..
Oana: Ştiu iubita, trebuie să treci peste, nu este de tine.
Eu: Off, Doamne, cu ce am greşit?
Oana: Gata, gândeşte-te că totul va fi bine. Gândeşte-te că nu mai este. Gata, diseară vom petrece în ciuda lui. E bine că nu s-a întâmplat nimic.
Eu: Da aşa e. Mă voi linişti, trebuie să trec peste. Diseară voi petrece.
Oana: Da! Aşa te vreau!! Asta e Diia a mea!!
Eu: Deasta te iubesc eu pe tine, pentru că eşti aici cu mine :x
Oana: Şi eu te iubesc scumpa mea! Ne pregătim?
Eu: Oh da!!
Mai aveam doua ore până la petrecere, aşa că aveam de gând să mă aranjez ca totul să fie bine, să îl fac să fie gelos, pentru că merită.
Aşa că mă îmbrac îmi las părul pe spate cu câteva bucle şi un machiaj finuţ şi merg cu Oana în restaurant.
Când intrăm acolo, toată lumea se uita la noi ca la felul 25 :)) Şi vine la mine Robert..
Robert: Eşti frumoasă.
Eu: ...

IDIOTULE, TE IUBESC!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum