Alin: Wow, arăţi superb.
Eu: Mda, superb în pantaloni? :)) Dacă aveam o rochie arătam superb :)) Acum arăt drăguţ, doar :))
Alin: Cum spui tu. Mergem? [şi îmi întinde braţul]
Eu: Să mergem.
Plecăm de acasă, şi mergem la un club, bem un suc, şi stăteam la taclare :)) La un moment dat Alin îmi spune să merg la el.
Alin: Mergem la mine?
Eu: Ce să facem la tine?
Alin: Să îi cunoşti pe ai mei.
Eu: Nu mulţumesc, la ora asta? Poate altădată.
Alin: Te rog.
Eu: Nu! Mă duci acasă?
Alin: Nu vrei să mai stăm?
Eu: Mnu, mâine am şcoală.
Alin: Ok hai să mergem.
Plecăm din club şi mă duce acasă În faţa casei mă sărută.
Alin: Noapte bună micuţo.
Eu: Noapte bună dragule. Apropo, mă duci tu mâine la şcoală? Sau mă iei de la şcoală?
Alin: Dimineaţa îmi e cam greu să mă trezesc, voi veni să te iau.
Eu: Ok, te aştept la 12 în faţa şcolii.
Alin: Bine micuţa mea. Noapte bună.
Eu: Noapte bună
Îl sărut şi intru în casă. Merg în cameră mă schimb în pijamale şi intru un pic pe facebook . Când ce să văd, un mesaj.. Hmm oare de la cine e? Să îl citesc..
Ghici de la cine era? Era de la Robert..
Robert: Ce faci iubita? Ţi-e bine fără mine? Te vreau lângă mine, îmi este tare dor de tine..
Şi îi răspund..
Eu: În primul rând NU MAI SUNT IUBITA TA, în al doilea rând îmi este foarte bine fără tine şi în al trei-lea rând dacă îţi este dor de mine şi mă vrei lângă tine, nu trebuia să faci ce ai făcut!!!
Şi ca să îi fac în ciudă, pun o poză cu mine şi cu Alin pe facebook ca să îl fac gelos, oh da! Îmi place să îmi bat joc de el cum mi-a făcut el mie. Şi după ce am postat poza, în secunda 2 mi-a trimis mesaj.
Robert: Mda, se vede că îţi este bine fără mine, dar te asigur că nu este de tine! El caută cu totul altceva de la fete, nu iubire.
Eu: Mda, altceva?? Ce mai vrei??
Robert: Pe tine.
Eu: Măh, tu eşti cretin? Lasă-mă dracu în pace! Nu vreau să mai aud de tine, am pus suflet pentru tine şi tu ce ai făcut? Ţi-ai bătut joc!! Hai pa!! Mută camionu de aici că faci parf!! :))
Robert: Mă iei la mişto?
Eu: Lasă-mă dracu în pace!
Îmi tot trimitea mesaje aşa că nu a durat 5 minute şi l-am scos de la prieteni, mă stresa prea tare. Închid laptop-ul şi mă pun în pat, adorm gândindu-mă la Robert, ce vrea să zică că Alin caută altceva decând iubire. Nu înţeleg, se cunosc? Asta voi vedea mâine la şcoală, am un plan.
Dimineaţa mă trezesc de mesaj-ul Oanei şi apoi a lui Alin.
Oana: Neaţaa, trezireea, începe şcoala!!
Eu: Hai că mă îmbrac şi în jumătate de oră sunt la tine, să fii gata.
Oana: Ok scumpi, te aştept.
Alin: Bună dimineaţa prinţesa mea.
Eu: Bună dimi.
Alin: Ce faci?
Eu: Mă pregătesc să plec la şcoală. Dar parcă spuneai că nu te poţi trezi dimineaţa.
Alin: Da aşa e, dar m-a trezit mama, avem ceva treburi prin oraş.
Eu: Ok, dar vei veni la mine la şcoală la 12?
Alin: Cu siguranţă iubita!
Eu: Ok, te aştept
Îmi iau o pereche de jeanşi , un tricou mai sport, un sacoaş, balerini, ghiozdanul, părul îl prind într-o coadă ca de fiecare dată, machiaj finuţ şi cobor să mănânc.
Mama: ...