Eu: Ce draci cauţi aici??
Bia: Nimic, mă uit prin rahaturile tale.
Eu: Măh fă paşi că te iau la bătaie.
Bia: Cât de proastă poţi fi.
Eu: Ieşi mai repede că te bat.
Iese din cameră şi mă întind în pat, nu mă simţeam aşa bine, o sun pe Oana, mă gândeam că vine la mine să mă liniştească, sun şi nimic...Nu îmi răspunde..Sun la Robert, nici el.
Mă ce au păţit oameni ăştia de nu îmi răspunde nici unul..Ceva dubios la mijloc..în fine, închid telu şi mă pun să adorm, când deodată primesc un mesaj. Era de la Mădălina.
Mădălina: Vei plăti pentru tot ce mi-ai făcut.
Eu: Măh, de unde draci ai numărul meu? Dute naibi şi nu mă enerva la ora asta.
Mădălina: Fii atentă panaramo că îmi vei plăti.
Eu: Hai pa scumpii.
Off, Doamne nu voi scăpa de asta...Stau în pat şi mă ia somnul. Dimineaţa mă trezeşte alarma, ceva dubios, nici Oana, nici Robert nu mi-au răspuns la telefon şi nici mesaje nu mi-au dat...Aşa că mă îmbrac şi plec la şcoală. Ajung la şcoală şi intru în clasă, Oana şi Robert erau acolo..What?? Ce draci fac ei doi aici? Fără mine?
Eu: Bună, relaţie nouă? Prietena mea şi fostul meu iubit?
Oana: Nuuu, ce ai??
Eu: Cum ce am?? Vă sun şi nu răspundeţi nici-unul, mesaje nici atât, ce dracu’ aveţi??
Robert: Iubita, ce te enervezi aşa?
Eu: Ia uite frate la el, mă mai şi întreabă. Cum să nu mă enervez, dacă şi la şcoală m-aţi lăsat să vin singură, ce prieteni mai am şi eu, mă sapă pe la spate.
Oana: Staii Dia, nu te sapă nimeni, eu şi Robert organizăm o excursie de banchet..
Eu: Ce mă? Şi tu vrei să te cred?
Oana: Măh vorbesc serios, ţie nu ţi-ar plăcea să mergem toată clasa într-o excursie decât să stăm la restaurant?
Eu: Mă, tu vorbeşti serios?
Oana: Da proasto.
Eu: Adică voi asta făceaţi? Şi mie de ce nu mi-aţi spus nimic?
Oana: ....