Andrei: Nici eu cu tine! Eşti prea fiţoasă!!! Dacă vii de la Bucureşti crezi că mă impresionezi cu ceva?
Eu: Frate, ce treabă am că vin de la Bucureşti? Acu fac parte de aici!! Deci sunt ca voi! O moldoneacă Am venit să îmi fac prieteni, nu să mă înjur cu tine.
Sabina: Cu mine poţi fi prietenă! Îmi eşti simpatică!
Andreea: Şi cu mine!
Lia: Hey, pe mine mă lăsaţi deoparte? [şi râde] Şi eu vreau să fiu prietenă cu tine.
Eu: Vă mulţumesc fetelor. Cu ei, nu am ce discuta :-j
Claudiu: Nici noi cu tine!
Eu: Mda bine, eu trebe să plec fetelor, ies în oraş. Mai vorbim mâine, ok?:>
Fetele: Ok. Pupici
Intru în casă şi mama iar mă ia la întrebări.
Mama: Ce faci?
Eu: Dacă începi iar cu întrebările, mai bine nu o faci!! Îşi zic eu ce am făcut!! Am vorbit cu nişte fete! Mi-am făcut prieteni noi!! Acum ies în oraş cu..
Mama: Cu Oana?
Eu: De ce nu mă laşi să termin?
Mama: Ok continuă.
Eu: Cu Alin!
Mama: Care Alin?
Eu: Tipul care a venit dimineaţă.
Mama: Nu se poate Bunocul ăla? :))
Eu: Mamăă, eşti nebună?? Pui ochi pe un puşti? :))
Mama: Nu, dar arată prea bine.
Eu: Da..Şi Robert arăta bine!!
Mama: Sper ca el să nu facă ce a făcut Robert.
Eu: Sper şi eu. Hai că merg să mă schimb Că ajunge acuş.
Nici nu termin bine de spus că şi sună la uşă.
Eu: What?? A ajuns?? Mamă mă duc eu să mă schimb repede, deschide tu.
Mama: OK.
Fug repede în cameră şi încep să mă uit ca vaca în dulap. Hmm, oare unde mergem? :-? La suc? Mă duc să trag cu ochiul unde mergem, să văd cum era îmbrăcat. Avea o pereche de blugi şi o cămăşuţă. Mda, mergem la un suc. Mă duc şi îmi iau o pereche de blugi, o bluză mai eleganta, tocuri, părul îl las pe spate, mă machez un pic, finuţ, nu prea strident şi cobor jos. La capătul scărilor mama vorbea cu Alin.
Mama: Să ai grijă de ea..
Alin: Cu siguranţă!
Mama: Ok, voi vedea.
Alin: ...