Part9

4.7K 537 52
                                    

PARTYမွာ တကယ္ပဲ နာမည္ႀကီး အႏုပညာရွင္တခိ်ဳ႕နင့္ ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ Modelမေလးမ်ားလဲ မ်ားစြာ....

Sehunနွင့္ Baekhyunက အႏုပညာရွင္ေတြကို သြားနႈတ္ဆက္ေနေပမဲ့ က်ေတာ္နဲ႔ Wu YiFanကေတာ့ စားပြဲဝိုင္း1ခုမွာ 2ေယာက္တည္း ထိုင္ေနရသည္...

မိန္းကေလးေတြက က်ေတာ္တို႔၂ေယာက္ဘက္ကို လွမ္းလွမ္းၾကည့္ၾကေသာ္လည္း ဒီအကၤ်ီဆင္တူေၾကာင့္လား.. Wu YiFanရဲ႕ တည္လြန္းေနတဲ့ ရုပ္ေၾကာင့္ ရွိန္ေနၾကသည္လားမေျပာတတ္.. က်ေတာ္ထင္သေလာက္ အဆင္မေျပသလိုပင္...

က်ေတာ့္ကိုယ္က်ေတာ္မို႔ ေျပာတာမဟုတ္ေပမဲ့ က်ေတာ္ဒီေန႔သိပ္ေခ်ာေနသလို.. Wu YiFanရုပ္ရည္ကလဲ ဒီလိုဂရုစိုက္မခံရေလာက္သည္ထိ လံုးဝမဟုတ္..

"ဟဲ့... ေရာက္ေနၿပီလား...
အယ္... နင္တို႔2ေယာက္က...?"

Maekupအနည္းငယ္ျခယ္ထားကာ အနီေရာင္ ဝတ္စံုရွည္နဲ႔ ပို၍လွပေနသည့္ SooYeon Noona က်ေတာ္တို႔ကို ျမင္တာနဲ႔ တအံ့တၾသျဖစ္ေနသည္..

"ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး.. အကၤ်ီက ဒီတိုင္းတူသြားတာ..."

SooYeon Noona အထင္လြဲမည္စိုးတာေၾကာင့္ အျမန္ေျပာျပေနသည့္သူ.. သူလဲ မိန္းကေလးလွလွမ်ိဳး သေဘာက်တာပဲကို...

"မသိပါဘူး.. တျခားသူေတြက ေျပာေနတာ.. နင့္ကို ရည္းစားနဲ႔ လာတယ္ဆိုၿပီး.. ဒါနဲ႔ နင္တို႔2ေယာက္ လိုက္သားပဲ..."

"အာ... မဟုတ္ပါဘူး.."

က်ေတာ္ကပဲ ၿပံဳး႐င္းျငင္းရသည္.. သူကေတာ့ ေျဖရွင္းဖို႔ေနေနသာသာ Wineကိုသာ အာရံုေရာက္ေနေလသည္မို႔...

"Wu YiFan.. နင္မေသာက္နိုင္ပဲနဲ႔..
အသားပဲစားစမ္းပါ"

သူမအေျပာကို နွာေခါင္းတခ်က္သာရံႈ႕ျပီး ခပ္ၿပံဳးၿပံဳးနဲ႔ Wineခြက္ကို နႈတ္ခမ္းရဲရဲမွာ ေတ့ေသာက္ေနသည့္ Wu YiFan...

"Chanyeol~shi.. သူ႔ကိုအမ်ားႀကီးထပ္မေသာက္ေစနဲ႔ေနာ္.. သူကတကယ္မေသာက္နိုင္တာ...ဒီဝိုင္က နည္းနည္းျပင္းတယ္.."

"Nae..."

"ထူးထူးဆန္းဆန္းဘယ္လိုျဖစ္ၿပီးေသာက္ေနလဲမသိဘူး... အဲ.. ဧည့္သည္ေတြကို သြားနႈတ္ဆက္လိုက္ဦးမယ္.. Chanyeol~shiလဲ ေကာင္းေကာင္းစားေနာ္.."

Annoying BrothersWhere stories live. Discover now