Uyandım.Alarma noldu diye düşünürken saati farkettim.8.40'dı.Saat 9'da okul başlıyordu.Ve ben yine okulun ilk günü geç kalmıştım.Aslında çok bir önemi yoktu.Okulda görünmez sayılırdım zaten.Kimse yokluğumu farketmezdi.Anneme baktım uyuyodu.Üstümü giyindim.Evden çıktım.Okula geldiğimde 9'u çeyrek geçiyodu.Derse girmek yerine kantine gittim.Simit aldım.Kahvaltı yapmazdım.Bazen okulda yerdim bazense öğlene kadar hiç yemezdim.Simitimi yerken yan masaya biri oturdu.İlk önce yeni gelen 9 lardan sandım.Masadan kalkarken gözgeze geldiğimizde içim ürperdi.Zil çaldı sınıfa girdim.Selin yanıma geldi "Nerdeydin dedi" bense uyuyakaldım dedim.Tabiki kimse geldiğimi farketmedi.
Sınıfımız grup olarak 4'e ayrılıyordu.Popülerler,çalışkanlar,popülerlere katılmaya çalışanlar ve ben diye ayrılıyordu.Hiç bir gruba katılamıyordum.Ne yeterince çalışkandım.Ne yeterince güzel veya popüler.Kendimi hiç sevmiyodum.Bedenimden nefret ediyordum.Ben yine bunları düşünürken kapı açıldı.Kantinde gördüğüm çoçuk içeri girdi.Yine bana karşı aynı bakışlar.Hocayla bir şeyler konuştular.Sonra hoca sınıfa "Arkadaşlar bu Rüzgar" dedi.Rüzgar kısaca bir merhaba diyerek yanımdaki tekli sıraya oturdu.Bir an benim içinmi diye düşündüm.Sonra başka yer varmı diye arkamı dönüp baktığımda hiç boş yerin olmadığını gördüm.Maalesef benim için değildi.Zaten böyle yakışıklı bir çocuk bana bakmazdı.Derse geri döndüm.Okul bittiğinde yorgundum.Hemen eve gidip uyumak istiyordum.Eve geldiğimde annem akşama çocukluk arkadaşımın bu şehre taşındığını akşama bize yemeğe geliceklerini söyledi.Tamam diyip geçiştirerek uyumaya gittim.Annemin "Tılsım nerdesin" bağırtılarıyla uyandım.Efendim dediğimde zil çalıyo kapıya bak dedi.Oysaki o kapıya daha yakındı haksızlık.Kapıyı açtığımda rüyadayımıyım diye tekrar düşündüm.