6.Bölüm

858 42 2
                                    


Kapıda eski aile dostumuz Necdet amcalar vardı.Onları severdim ama oğluyla küçükken kısa bir süre çıkmıştım daha doğrusu küçüklükten beri arkadaştık.İçimde hep bir sevgi vardı ona karşı.6.sınıfta beni sevdiğini söylemişti küçüklük işte inanmıştım meğerdem iddaaymış.
Ondan sonra üzülmüştüm baya.Ama çocukluktu unutmuş gitmiştim.
Ama bir an görmem beni kötü yapmıştı.
Çok yakışıklı,kahverengi saçlı bir oğlan olmuştu.Küçükkende öyleydi.Tüm kızlar beğenirdi onu.
Babamın Tılsım bak Bora'lar yeniden taşındılar.
Senin okuluna yazdırmayı düşünüyor Necdet amcan diyince hayal dünyamdan geri döndüm.

Hoşgeldin Necdet amca diyip sarıldım.Severdim Necdet amcayı erken yaşta karısını kaybettiğinden Borayla çok ilgilenirdi.Çok düşkündü ona.
Sıra boraya gelince merhaba diyip eve geçtim.
Sonra neler olduğundan haberim bile olmadı.
Çünkü sabah dünki kıyafetlerimle uyuyakalmış olduğumu farkettim.

Evden çıkınca kapıda hem aras hem bora'yı görünce ne yapacağımı bi an şaşırdım.Bora umrumda bile değildi ki.

Aras'ı yanağından öpüp günaydın dedim.
Bora benimle geliyorsun diyene kadar.
Aras bunu duyar duymaz üstüne atlamak için yürümeye başladı.
Onu tutmaya çalışırken Bora'ya benden uzak dur diyordum.
Arabaya bindiğimizde hayatım nasıl bu kadar değişmiş olabilirdi bir kaç haftada çantamdan çıkarmış olduğum çikolatayı yemeye başladım.
Yaptığımı farkedince kiloları saldığımı hatırladım.
Bir an kendimi süzünce
Aras istiyorsan beraber tenis veya yüzmeye gidebiliriz.
Eğlenceli olur dedi.Görünüşümden rahatsız olduğumu çok belli ediyordum galiba.
Olur dedim ona hem dersler hem kilolar hem ilişkiler hepsi bir arada yürümüyordu.
Aslında hiçbiri yürümüyordu.
Ama elimden gelen bir şey yoktu.
Okula geldiğimizde üç arabanın kapıları birden açıldı birinden bora diğerinden rüzgar ve çisem çıktı.
Okulumu değiştirsem diye düşünmüyor değilim aslında.
Dersler her zaman ki sıkıcılığıyla geçerken fizik hocası sınav notlarını okunaya başladı.
10 mu almışım ne diye bağırıyormuşumda haberim yokmuş.
Hocanın gözlerinden çıkan alevi gördüm sanırım.
Sınıftan çık dediğinde ikiletmeden çıktım.
İlk sınıftan atılmamıda sağlamıştım.Ders zili çaldığında fizikçinin sınıftan çıktığından emin olup sınıfa girdim.Çantamı topladım ve okuldan çıktım.Yürüyerek eve gitmek iyi gelecekti.
Yürümeyş severdim,yazı yazmayı,müzik dinlemeyi ama bu olaylar olduktan sonra kendime hiç zaman ayıramaz olmuştum.
Görünmez olmayı sevmezdim ama şimdi özlüyordum o günlerimi.
Aras'a kısa bir mesaj çekip bu işlerle uğraşmak istemediğimi boşverdiğimi onunda boşvermesi gerektiğini söyledim.
Eve gidip pijamalarımı giyip yatağa attım kendimi kitap okudum,sonra müzik dinledim uzun zamandır yazmadığım yazıları yazdım.
Birazda olsa rahatlamıştım.Ders çalıştım.
Benim notlarım o kadar kötü olamazdı.Olmamalıydı.
Sabah uyandım ve monoton bir güne başladım sanıyordum.
Sabah tabiki Aras kapıda yoktu mesajıma cevap bile vermemişti.Sınıfa girdiğimde herkes bana baktı bir an şaşırdım.
Çiğdemin bağırmasıyla kendime geldim.
İstediğini başardın mı sonunda ?
Senin yüzünden Rüzgar okuldan atılacak.
Mutlumusun şimdi ?

Vote+yorum yeni bölüm gelir

Şişman Kızın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin