5.Bölüm

1K 39 4
                                    

Selam canlarım bu aralar sık eklemeye çalışıyorum.Ama sınavlardan bu pek mümkün olmuyor maalesef.Neyse umarım vote ve yorumlar artar.


Aras elimi tuttuğunda amacını anlayamamıştım.Ama sanırım onlara gıcıklık olsun diye yapıyordu.Aferin Çisem'e kapmıştı çocuğu.Neyse ya banane diyerek Aras'tan elimi kurtarıp yürümeye başladım.

Beklenildiği gibi arkamdan gelmedi.Ama umrumda değildi artık.Dersler başladı ve bitti.Tüm gün sıkıcıydı diyebilirim.Tabi akşam neler olcağını bilmiyordum.

Eve geldim Aras mesaj atmıştı.Konuşmalıyız diye.

Konuşalım diye mesaj attım.

Kapıdayım dedi.Anlamıyorumki kapıya ne ara geldi.

Aşağıya indim.Kapıyı açtım.Ve Aras'a doğru yürüdüm.Arabanın kapısını açtık.Neden bindiğimi bile bilmeden bindim.

Bana tek dediği benimle çıkarmısın oldu.Benim ağzım o şeklini alırken o şekilde değil sanırım konuya yanlış yerden giriş yaptım biraz diyerek güldü.

Bak şimdi hala Çisem'i sevip sevmediğimi bilmiyorum.Ama Rüzgar'la olmasına dayanamıyorum.

Sende Rüzgar'ı ondan kurtarmak istiyorsun.Eğer biz yakın olursak Rüzgar Çisemden uzaklaşıp seni korumaya çalışcaktır.Böylelikle Çisem'de ona katlanamaz bir süre sonra ayrılırlar.Bizde istediğimize kavuşmuş oluruz dedi.

Planı mantıklıydı aslında.Rüzgar benim arkadaşımdı ama kendi mutluluğum için ona bunu yapabilirmiydim.Ama Çisem ona zarar verirdi.Onun mutluluğu içinde bu lazımdı.

Tamam dedim.Başıma gelcek belaları bilmeden.

Yarın seni evinden alırım diye eve bıraktı beni.Ne yaptığımı bilmiyordum onun iyiliği içinmi kendi mutluluğum içinmi yapıyordum bilmiyordum.Bakalım neler olcak diye düşünürken uyuyakaldım.

Sabah uyandığımda alarm yerine telefon zil sesim çalıyordu.Aras arıyordu.Saati gördüğümde küçük biir çığlık atıp telefonu açıp 15 dakkaya aşağıdayım dedim.Cevap vermesine izin bile vermeden telefonu kapatıp kıyafetlere koştum.Elime ilk gelenleri giydikten sonra makyaj malzemelerimi ve çantamı aşağıya alıp hemen evden çıktım.Arabaya bindiğimde yüzüme şok bir ifadeyle bakıyordu.

Hayır anlamamıştım ki ne olmuştu.Aynaya baktığımda dün geceki tüm  makyajımın yüzüme yayıldığını farkettim.Yüzümüde aynaya bakmadan yıkadığım için simsiyah bir yüzle uyanmıştım.

Ona oyalanma arabayı sür derken.Islak mendille yüzümü savaş içine soktum.Onu temizle derken arabada makyaj yapmaya başladım.Hayır anlamıyorum ki arabada makyaj nasıl yapıyor kızlar ben yapmaya çalışınca zaten doğru çekemediğim eyeliner biri kalın biri ince oluyor.En son sinirle ofladığımda Aras arabayı durdurdu.

Ne yapıyo derken eyelineri eline aldı ve tek çizgide ikiside aynı büyüklükte bir eyeliner çekti.Hayır bu erkek nasıl eyeliner çekiyor diye düşünürken yüzüme olan yakınlığı ve kokusu beni kapsama alanına almıştı çoktan.

İçimden sarılmak gelsede.Bu kadar düzgün eyeliner çekemediğim için kendime kızdım.Sonrada ona o meşhur soruyu sordum.Eyeliner çekmesinide nerden biliyorsun ?

Şuan lise 2 de olan bir kız kardeşim var ve her an makyaj yapmaya çalışırken 1 saat beni bekletiyor gitceğim her yere geç kalıyorum.Artık banada öğretti o makyaj yapamayınca ben yapıyorum ona en azından kısa sürede evden çıkıyor dediğinde

Bu nasıl bir çocuk diye düşünmeden edemedim.Okula geldiğimizde bir topluluk toplanmıştı.İçlerinde iki kişi kavga ediyor diye düşündüm.Topluluğa girdiğimizde Kavga eden kişinin Aras'ın en yakın arkadaşı olduğunu gördüm.Aras elimi tutarak onun yanına götürdü benide.Dövdüğü kişi Rüzgar'dı.Üzüldüm nedenini bilmediğim halde üzüldüm.

Aras niye kavga ediyorsunuz dediğinde arkadaşı:

Kız arkadaşın için laf etti Aras.Bende dayanamadım daldım.

Aras ne dedi derken Rüzgar lafa daldı.Onudamı kendi eski kız arkadaşlarına benzetcekmiş dedim Aras dedi.

Aras'ın eski kız arkadaşları diye düşünürken Aras'ın onlarla ne diye çıktığını düşündüğümde bana ne demek istediğini anlamıştım.Belkide şoktan anlamamıştım ilk başta o sinirle Rüzgar'a bir tokat attım.Dayağı haketmişsin Rüzgar diyerek içeri kaçtım.Ağlıyordum o bana nasıl öyle bir laf edebilirdi hem nasıl hemen çıktığımızı öğrenmişti.Tabi ya sabah Aras sosyal medyaya bizimle ilgili inandırıcı olsun diye bir kaç şey yazacağını söylemişti.

Arkamdan birisi sarıldı.Kokusundan Aras olduğunu anlamıştım.O kadar güzel sarılıyordu ki.Ona hala aşık olup olmadığımı bilmiyordum.Üzülme diye kulağıma fısıldadı.

Okul bittiğinde elimden tutup arabaya doğru ilerliyoduk.Maalesef Rüzgar önümüze gelip Tılsım'dan ayrılcaksın diyene kadar.

Çisem arkadan cırtlak sesiyle bağırıyordu.Rüzgar sanane bırak istediklerini yapsınlar hadi gidelim diye onu çekiştirmeye başladı.

Rüzgar ise ayrılcaksın dedim Aras 2 günün var dediğinde Aras cevap verme gereği bile duymamıştı.Gittiklerinde Aras'a önceden tanışıyormusunuz dedim.

Ailelerimiz ortaktı.Yakın arkadaştık ama ortaklıklarımız bozulunca birde onlar taşınınca uzaklaştık birbirimizden bide bazı olaylar yüzünden kavga ettik.Karışık şeyler bi ara anlatırım dediğinde başka şeyler olduğunu anlamıştım.,

Ama uzatmadım anlatmak istediğinde anlatırdı evin önünde kalabalık görünce şaşırdım.Babamın arkadaşları gelmişti sanırım arabadan indiğimde ağzımın o şeklini alması ve düşmemek için bir yere tutunmam bir oldu.

VOTE VE YORUM NE KADAR CABUK GELİRSE YENİ BÖLÜMDE  O KADAR ÇABUK GELİR

Şişman Kızın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin