3.Bölüm

1.3K 54 5
                                    

İlk olarak uzun süredir yazmadığım için çok üzgünüm.Bu hikayeyi bırakmıştım.Çok beğenmemiştim.Ama tekrar başladım.Umarım güzel bir şeyler olabilir.

Rüzgar taşındığı şehirde çok popüler bir çocukmuş.Tabi ben bunları yeni yeni öğreniyordum.Okuldan sonraları hep Rüzgarla takılıyordum.Sınıftakı ve okuldaki popüler kızlar hep peşimdeydi.Ama bunların benim için olmadığını biliyordum.Rüzgar'la yakın olmak içindi hepsi.Çisem yani okulun en popüler ve en güzel kızı Rüzgar'a aşık olmuş.Tabi 1 haftada nasıl olduysa artık.

Tabi yıllardır Aras'a aşık olduğumu kimse bilmiyordu.İlkokuldan beri onu seviyordum.Bir ara onunla konuşmaya çalışmıştım.Ama bana Çisem'e olan sevgisini anlatmıştı.Arkadaştık daha ötesine gidememiştik.Bende başkasını sevdiğini anlayınca üstelememiştim.Ama Çisem onu reddedince Aras her kızla çıkmaya başladı.Ama günlük sevgililerdi bunlar.Eğlencesine o yüzden ondan uzak durmaya çalışıyodum.Ama her şey pazartesi günü okula Rüzgar'la gitmem ve Çisem'in bizi görmesiyle başladı.

Tılsım, ilk haftadan çocuğa ne teklif ettinde peşinden ayrılmıyor ? Biz seni sessiz,kendi halinde bir kız sanırdık.Oysa sen neler çeviriyomuşsun haberimiz yokmuş.

Gözlerim dolmaya başlamıştı bile.O kadar duygusaldım ki.En küçük kötü sözde bile üzülüyordum.Rüzgar bunu anlamış olcak ki beni sınıfa çıkarmaya başladı.Ondan kurtulup lavaboya gittim.Artık gözyaşlarımı tutamaz olmuştum.Madem benimle uğraşıcaktı.Bunlara dayanmalıydım.

Sınıfa gittiğimde Rüzgar bana sarılıp iyi misin dedi.Ona iyiyim derken gözüm Aras'a takıldı.Bana bakıyordu.Şaşırdım.Telefonuna bak işareti yaparken gülümsedi.Bende ona gülümsedim ve telefonuma koştum.Çisem'i boşver onun için üzülmeye değmez bir zamanlar dediğin gibi yazmıştı.

Aras'ın okulda belli bir popülerliği vardı.Ama herkese iyi davranırdı.Herkes onu severdi.Ama her gün kız değiştirme özelliğini sevmezlerdi.

Okul çıkışında Rüzgar'a anlatıcaktım her şeyi.O beni anlardı.Daha 1 haftadır tanışmamıza rağmen ona çok değer vermiştim şimdiden.Değer verdiğim her insan beni bırakmış olsada.Ben yine erkenden güvenmiştim.Ama Rüzgar farklıydı.Biliyodum hissediyordum çünkü.

Sınıftan çıkarken Rüzgar'ı aramaya başladım.Biraz önce sınıfta olan bu çocuk bir anda yok olmuştu.Üst katlarda olacağını sanmıyordum.Evlerine gitmeye karar verdim.Ama önce kantine gidip su almalıydım.Yoksa susuzluktan ölcektim.Arka merdivenlere yöneldim.Aşağı inerken sağ tarafta öpüşen Çisem ve Rüzgar'ı gördüm.

Hani demiştim ya erken güveniyorum diye.Sanırım Rüzgar konusundada yanılmışım.Artık okulda popülerdim görünmez değildim.Bunların hepsi Rüzgar sayesindeydi.Onu sevmiyordum.Ama evde bir akşam dertleşirken ben ve Çisem mi yok daha neler ben o ego yığını kendini bişi sanan kızla asla çıkmam diyişi.Aklımdan gitmiyordu.Bana yalan söylemişti.Oysa ben ona güvenmiştim.

Selam Canlarıım :))

Yorumlarınız için teşekkür ederim.O yorumlar ve voteler sayesinde hikayeyi bırakmadım.Biraz yazmakta zorlandım.Umarım beğenirsinizz :)) Vote ve yorum yaparsanız yeni bölüm o kadar hızlı gelirr :))))

Şişman Kızın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin