9.bölüm

860 49 8
                                    

Bunları kız gidince dışımdan da söylediğimde herkes birden gülmeye başladı.
Onların sevgili olduklarını nerden çıkardın o Tuna'nın kardeşi oluyor diyen Nilay'a

Kızgın bakışlarımı yollayarak ama maçta öyle demiştin diyerekten Nilay'ın cevabını bekledim.

Ben sana öyle bir şey söylemedim o küçük bir detay dedim,Tuna'nın tüm sevgilileri İzel'in onayından geçmesi lazım o manada demiştim.Aynı zamanda Tuna'nın liseden kızla çıktığını hiç görmedim.
Hep üniversitelilerle çıkıyor bildiğim kadarıyla dedi.

Aras'ta onu onayladı.İzel cidden zor bir kız dedi.

Kız çokta güzel Aras neden onu tersledin ?

O Tuna'nın kardeşi ve Tuna benim kaç yıllık arkadaşım onun kardeşine öyle davranmam Tuna'ya ters gelir.Yoksa ohoo derken gülmeye başlamıştı bile.

Ben ve merakım ise siz nerden tanışıyorsunuz dedim

Oda basket klubünden dedi.

Bu cevapla beraber düşüncelere dalmıştım.Kafeden kalktık eve geldim.

Hemen bilgisayarıma koştum çocuğun twitter profilini bulduğumda resmen içimden sevinç çığlıkları atmak geliyordu.

Sonra takip etmekle etmemek arasında kaldım edemezdim ki düşmandık resmen biz bu okula ihanete girerdi.Ama tuna diye ağlıcaktım biraz daha bu sürseydi bu hallerim.Hemen kendimi toparladım.Altı üstü bir çocuk dedim.Yatağıma geçtim.

O hafta o hızla geçti.Dersler 2.sınavlara az zaman kalışı haftasonu yine bizimkilerle buluşcaktık.Nilay'da bizim gruptan olmuştu resmen.Sinemaya gitmeyi düşünüyorduk.Aras'ın gözü Nilay'da gibime geliyordu.Umarım yanılıyorumdur.Aras iyi çocuktur ama bir kızla yetinmez o Nilay'ın üzülmesini hiç istemem.

Sinema'nın önüne vardığımızda Çisem ve Rüzgar ordaydılar.

Artık ne bileyim hiç kızmıyordum onlara hatta tatlı bile gözüküyorlardı birlikte.

Aras'ı beklemeye başladık.Evet tam 15 dakka boyunca bekledik.

Ama cidden beklemeye değermiş.Aras'ın yanındakileri görmemle kendimi çimdiklemem bir oldu.O yanındakiler Tuna ve İzel miydi.

Aras benim canım ya.Onlarıda katmış plana.Selamlaşıldı.Tanışıldı.

Biletler alındı.İşte en beğendiğim noktada buydu.Aras bir yanına Nilay'ın oturması için ısrar edince diğer yanınada İzel bilet aldı.Nilay'ın yan tarafınada Çisem ve Rüzgar bilet aldı.Tabi bende İzel'in yanına bilet alınca.Tuna'da benim yanıma bilet almak zorunda kaldı.

Evet bu küçücük şeyden bile mutlu oldum.Bilet alma işi bitince sinema saatine kadar bir yere oturduk.O arada İzel'le yakınlaştım tamamen.Çok tatlı bir kızdı.Çok iyi anlaşmıştım.Telefon numarasını falan aldım.Sinema saati yaklaşıncada salona doğru ilerledik.Korku filmine almışız her ne kadar korksamda belli etmem sanıyordum.

O filme kadar filme girince korkudan ölceğimi sanarak bir süre sonra salondan çıktım.Dayanamadım.

İyi misin ?

Arkama bakınca Tuna'yı buldum.

Ne biraz önce Tuna bana iyimisin mi demişti.Kalpten gidiyorum sanırım.

İyiyim ya sadece dayanamadım zaten çok sevmem korku filmlerini.

Anladım ben filme geri dönüyorum o zaman.

Bu çocuk nasıl bir odunlu lan ?

Nasıl böyle bir insan olabilir ya.Cevap vermediğimi hatırlayınca tamam dedim.Oda geri döndü.Bende sinirimden oturdum bi bankta 2 bin tweetinin hepsini okudum.Ve cidden anladım bu çocuk daha önce kimseyi sevmemiş bence yok yani böyle bir odunluk.Tweetleri bile soğuk.

Sinemadan çıktığımızda evlere dağılıyorduk ki İzel ben Aras'larla gezmeye devam edicem abi dedi.

Aras,Nilay,İzel gezmeye devam etmeye karar vermişler.Arabaya binip gittiler.Tuna'da Tılsım'ı ben bırakırım diyince Rüzgar ve Çisem'de beni bırakıp gittiler.

Onun arabasına doğru ilerlemeye başladık.Ama bir gariplik vardı sanki kendi istememiş gibiydi bırakmayı.Zorunluluktandı sırf sanki.Evi tarif ettim.Ve teşekkür ettim.Cevap bile vermeden gitti.

Ne vardı bu çocukta böyle ? Neden bana böyle davranıyordu.Sırf okullar yüzünden olamazdı.

Aras'a mesaj attım.Tuna'nın nesi var diye.Anında cevap gelmişti sana anlatacağımı sanmıyorum.

Sağol Aras çok sağol neyse bende Tılsım'sam öğrenecektim ne kadar sürerse sürsün.Tabi o anda gelen mesaj dikkatimi dağıttı.Tanımadık bir numaraydı.

Mesajda:

Ben İzel.Seninle Aras'a sorduğun konu hakkında konuşmak istiyorum.

Tabi ya numaramı vermiştim ona peki ya Aras'ın mesajını nasıl görmüştü,Aras ona söylemiş olamazdı umarım yani.Asıl önemli olan benimle ne konuşacaktı ??

Selaam canlarıııım :))))

Vote+ yorumlarınız için çok sağolun.Bu bölüm içinde bekliyorum.Özellikle yorumlar çok az lütfen yorumda yapın.Yorum vote istediğim gibi olursa cuma günü yazmayı düşünüyorum umarım beğenirsiniz :))

Şişman Kızın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin