dansles

62 4 0
                                    

Ik word de volgende morgen wakker op mijn bed, mijn wangen zijn nat en kleven van de tranen ik loop naar de badkamer en was mijn gezicht ik loop naar beneden groet mijn ouders en kijk op de klok '1 uur' ik schrik me dood 'is het al zo laat' mijn moeder zit wat tegen me te mompelen alleen ik negeer het. Ik ga op de bank zitten pak mijn laptop doe mijn oortjes in en zet mijn muziek op vol volume aan.  zachtjes voel ik mijn moeders hand tegen mijn wang aankomen en dan word mijn oortje uit mijn oor getrokken en daar begint het gezijk weer ik loop naar boven smijt mijn deur dicht en bel Sophia of ik bij haar langs kan komen.Sophia verteld dat ik er zelf doorheen moet en me niet zo druk moet maken. Na een uur loop ik weer naar beneden pak een koekje en wat drinken en plof weer op de bank. Mijn ouders zijn even winkelen dus ik zet mijn muziek aan en begin te dansen. De tijd vliegt voorbij en opeens staan mijn ouders voor me met hun handen over elkaar. Ik stop met dansen en zet mijn muziek uit. Ik verwacht een preek maar ze zeggen me alleen maar dat ik misschien op dansles moet gaan. Ik pak samen met mijn moeder mijn computer en we zoeken op danssides. uiteindelijk hadden we een leuke school gevonden en ik ga volgende week kijken kan ik eindelijk mijn elende kwijt. Het is eindelijk de dag dat ik mag kijken bij mijn dansles. Ik fiets er zo snel mogelijk heen en als ik er ben dan plaatst ik mijn fiets kleedt me om en loop de zaal binnen en ik word vriendelijk begroet. Na de dansles ga ik weer naar huis. Mijn moeder vraagt hoe het ging 'goed hoor' antwoordt ik 'verder niks?' 'ja het was leuk ik wil volgende week weer'. Ik liep naar mijn kamer startte het internet op tikte mijn zoekterm in en Voor dat ik het wist verschenen er allemaal heftige plaatjes van mij waarom ben ik op dat feest zo los gegaan?. Ik had er geen rekening mee gehouden dat er mensen filmde. 

In de putWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu