Ne mogu da vjerujem da se ovo dešava! Osjećam kako mi srce ubrzano lupa i dlanovi mi se znoje dok stojim na Kalemegdanu čekajući da se pojavi. Par puta sam sinoć sanjala kako se sve ovo već odigralo i da je novi dan, i svaki put bih, u javi, shvatila da to nije baš tako. Osjećam da me golica nos i odmah znam šta će da se desi. Kijam, ali ne bih bila ja da nisam kinula još dva dodatna puta. Posljednjih par dana osjećam kako ću se prehladiti, i naravno, danas se to obistinilo. Zapravo, ne sjećam se kada sam posljednji put bila bolesna, nadam se da neće preći na njega. Svoj Youtube kanal sam započela prije par godina, ako šalu sa prijateljicama. Obično bismo intervjuisale jednu od nas ili nekog člana naših porodica koji bi nam pao šaka i nije znao kako da pobjegne.
Šalu na stranu, za vrlo kratko vrijeme, nas kanal je prešao u nešto više. Ljudi u našem gradu su nas prepoznavali na ulicama, a onda nam se javila jedna djevojka sa fantastičnom idejom da kontaktiramo Youtube zvjezde sa ovih prostora i pitamo ih da li bi pristali da ih mi intervjuišemo o njihovim karijerama, životu, a možda i nekim novinama, projektima kojima žele da iznenade fanove. Posle nekoliko kanala, među kojima su Totemia, Marija Žeželj, ViscTv i drugi, danas će se na listu već intervjuisanih dodati i Yasserstain. Ustvari, pitanja ću postavljati samo Milanu, jer ostatak ekipe, nažalost, nije u mogućnosti da prisustvuje. Na neki način mi je i drago, jer sam zaljubljena u njega već neko vrijeme. U daljini mi izgleda kao da vidim njegovu siluetu. Da, to je on! O Bože, Hana smiri se. Sve će biti uredu, samo diši. Dok se približava imam osjećaj da će mi srce iskočiti iz grudi.
"Zdravo, ja sam Milan."- predstavlja se i pruža mi ruku, kao da ja ne znam ko je on. Prihvatam njegovu ruku i uzvraćam predstavljanjem.
"Ja sam Hana, drago mi je."- kažem i rukama mu gestikuliram na stolicu koju smo postavile. Zahvaljuje se i sjeda naspram mene. Intervju počinjem, nakon mog uvoda, sa pitanjima o kanalu i ostatku grupe, polako, sa svakim pitanjem, opuštajući se i iskreno uživajući u njegovom društvu. Par puta hvatam sebe kako mi pogled prelazi sa njegovih očiju na njegove usne i nadam se da nije stekao pogrešan utisak ukoliko je primjetio. U rukama držim nekoliko kartica sa pitanjima fanova, koja smo im zatražile da postave preko Facebook stranice, nekoliko sati prije intervjua."E ovako, sada, ako si spreman, prelazimo na pitanja fanova. Imam ovdje par kartica sa nekim njihovim pitanjima, nadam se dovoljno kreativnim, pa da počnemo."- osmjeh mu se pojavljuje na usnama nakon što istaknem to "dovoljno kreativnim", što me je na neki način odalo kao fana, koji zna da Milan isto govori u skoro svakom videu u svom serijalu Zbog Sira, koji sam ja nedavno odgledala od prvog do trenutno najnovijeg u jednoj noći. Prelazimo preko pitanja nonšalantno, jer su većinom vezana za neke stare projekte i mogućnost novih. A onda mi je jedno pitanje zapalo za oko i malo je falilo da se zagrcnem.
"Ovaj, sada imam jedno malo drugačije pitanje, ovako, Lidija iz Prijedora pita: "Da li imaš djevojku?"."- čula sam prijateljicu koja je bila iza kamere kako se blago smije i uputila joj namršten pogled, znajući zašto to radi.
"Pa, trenutno nemam djevojku, jednostavno nisam našao nekoga ko mi sasvim odgovara."- suzdržavam osmjeh koji prijeti da se pojavi. Ne Hana, sad nije vrijeme da se raduješ što možeš da ga pozoveš na piće, znam te, nećeš imati hrabrosti da ga pitaš, tako da ne uzbuđuj se. Prebacujem karticu i, obuzeta svojim mislima, ne razmišljajući toliko o pitanju, čitam ga i odmah se pokajem.
"Da li bi onda izašao sa voditeljkom ovog kanala?"- ne mogu da vjerujem da su mi ovo uradile. Rekla sam im u tajnosti da mi se Milan sviđa i one su odlučile da takvo neko pitanje ubace. Istog trenutka nakon što shvatam šta sam zapravo rekla, izvinjavam mu se i govorim kako ne mora da odgovori na pitanje. Klima glavom u znak potvrđivanja da bi radije da ne da odgovor i u potpunosti ga razumijem. Izvinjavam se gledaocima i objašnjavam da je to zapravo bila šala ostatka tima. Glatko prolazimo kroz ostatak pitanja i završavamo intervju. Nakon odjave kanala ponovo mu se izvinjavam za ono pitanje od maloprije."Sve je uredu, ako tvoj tim to bas toliko želi, možemo da izađemo na piće večeras?"- iznenađuje me ovim, ali se nekako brzo vraćam u normalu i prihvatam njegovu ponudu. Dogovaramo se za vrijeme i mjesto, i nakon toga on odlazi. Prijateljica mi prilazi i obavija ruke oko mene.
"Imaš dejt sa Milanom Inićem večeras, živni malo. Moram da te sredim, jedva čekam da te našminkam."- krenula je da priča o tome kako bi me ona sredila, ali je nisam slušala. U glavi mi je samo bio on i to da me je zaista pitao da izađemo večeras. Nikada nisam većom brzinom prolazila kroz odjeću u svom ormanu i odbacila sam svaku moguću kombinaciju. Cijeli tim djevojaka sa kojima vodim kanal je bio u sobi i svaka je vrtila glavom.
"Smiri se malo, djevojko. Evo uzmi ovo i biće super. 'Ajmo na šminku."- svaka je uzela po jedan komad odjeće i stvorile su svoju kombinaciju. Nakon dva-tri sata, djevojke stoje ispred mene i klimaju glavom, ponosne na svoj rad. Nadam se da će se i Milanu svidjeti."Izgledaš predivno."- govori mi kada priđem stolu za kojim me je čekao.
"Nadam se da me nisi dugo čekao. Nismo razmjenili brojeve danas da se čujemo u slučaju da jedno od nas kasni."- govorim skidajući jaknu i zauzimam mjesto za stolom. Ponovo sjedimo jedno preko puta drugog. Moram reći da se jako lijepo sredio, ali meni je lijep kakav god, tako da sam zanemarila spoljašnji izgled. Ja zapravo želim da mu upoznam dušu, da budem tu za njega u svemu, bilo dobro ili loše. Okej, možda sam se malo zanjela, ali tako se osjećam. Sve zavisi od toga koliko se ja njemu sviđam i koliko smo mi zaista jedno za drugo. Vrijeme će pokazati.
"Ispravićemo to."- kaže i oboje prasnemo u smjeh. Ipak, zaista vadi telefon i razmjenjujemo brojeve. Osjećam da će ovo veče jako dobro proći. Poljubac koji smo podjelili na kraju večeri mi je to samo dokazao. Ostalo ćemo polako, prekosutra se vidimo ponovo...---***---
Evo Hanni, nadam se da ti se sviđa, hvala ti puno za tvoju podršku na mojim pričama, stvarno si divna :*
Vote, comment, share ;)
YOU ARE READING
IMAGINES
FanfictionU ovoj knjizi ce se nalaziti imagines i preferences sa poznatim licnostima sa Balkana.Vise informacija cu staviti na prvoj stranici knjige :D Nadam se da vam se svidja ideja i da cete citati ;)