Bogdan Ilić (Baka Prase)

664 8 0
                                    

Želim samo da kažem da ni u kakvom obliku ne podržavam ovu personu, napisala sam ovo samo zato što mi je neko u komentaru to tražio, a ovog ovdje Bogdana treba da je sramota njegovog postojanja 🤬😤
---***---

"A možda je bolje da ja ne idem?"
Pitala sam prijateljicu dok smo birale šta da obučemo za večerašnju žurku. Ne volim pretjerano da izlazim, ali tu i tamo nije loše malo se zabaviti, zar ne? Bez toga da se olešim od alkohola, moliću večeras. Ovaj put je jednom našem drugu rođendan i zvao nas je da obavezno dođemo, ali kada sam bacila pogled na moji odjeću, razbacanu po krevetu, a onda se ponovo okrenula ka polupraznom ormaru, shvatila sam da mi se ništa od toga ne sviđa. Sa uzdahom sam sjela na dio kreveta koji nije bio prekriven odjećom i krajičkom oka primjetila pogled koji mi je uputila prijateljica, zbog čega sam prevrnula očima. Kad bi pogledi ubijali, do sada bih postojala isto toliko koliko i poenta postojanja karijere Kim Kardašijan, znači nikako. Možda i ja nazovem dijete Sjever, kao njena draga Sjever Zapad. Nebitno, vratimo se pogledu moje prijateljice. Bila je šokirana i samom pomisli da ja ostanem kući i da mora sama da se druži sa svim tim ljudima, kao i novom djevojkom svog bivšeg, koga je odavno trebala da šutne u zadnjicu napolje iz svog života.

"Da li si ti normalna? Zašto ne bi išla?"
Odvratila mi je, a ja sam kao odgovor samo gestikulirala rukama na hrpu razbacane odjeće. Radije bih provela ovo vrijeme slagajući odjeću ponovo u ormar, čak i obraćajući punu pažnju na to da je sve uredno složeno i poređano po bojama. Nemojte me pogrešno shvatiti, nisam od onih djevojka kojima je najbitniji izgled, ali nije baš nešto pojaviti se na žurci u haljini koju sam do sada nosila već 15 puta i svi znaju svaki šav na njoj.
"Nemaš šta da brineš, pozajmiću ti ja jednu moju haljinu. Bićeš najljepša tamo."
Ponovo kolutam očima. Ali uspjeva da mi izmami blagi osmjeh, i ponovo mi je drago što je imam za prijateljicu. Samo se nadam da ta haljina koju mi je namjenila nije pravljena za bukvalne barbike, preuska i prekratka. Oblačim haljinu koju mi pruža i sve što čujem iza sebe je njeno hvaljenje i divljenje mom izgledu.

'Kao da je haljina stvorena za mene, ni njoj ne stoji tako dobro, treba da mi je pokloni', i mnogo takvih pretjerano nakićenih rečenica. Uputim joj pogled i ona shvata da to već počinje da mi ide na živce i zaćuti.
"Ali ozbiljno sad, super ti stoji. Izgledaš kao milion dolara."
Kaže dok se obuvamo prije izlaska iz stana. Još jednom se pogledam u ogledalo i počinjem da mislim da je možda i upravu. Haljina mi je pripijena uz tijelo, dovoljno da istakne moje obline, ali ne previše, da izgleda kao da sve kipi.
"Upravu si. Nije loše."
Krećem se ka njoj u stilu modne dive i ona se nasmije, uhvativši me ispod ruke i krećemo ka žurci. Nakon što stižemo do odredišta, plaćamo taksisti i, koliko god graciozno možemo, napuštamo taksi.

Žurka je već u toku, muzika se čuje još od kraja ulice, tako da mogu da računam da će biti zujanja u ušima dugo nakon što se vratim kući. Ulazimo u lokal i odmah srećemo slavljenika, blago pijanog, i naduvanog.
"Oo, drago mi je da ste stigle cure, prelijepe ste, uživajte u žurci."
Kaže, poljubi nas u obraze i zahvaljuje se na poklonu koji mu pružamo, a onda odlazi da ga ostavi na sto sa ostalim, uz obećanje da će naići do nas u toku večeri da vidi da li se dobro provodimo i ako nam nešto treba. Miris alkohola se osjeti u vazduhu, ljudi piju i plešu, sasvim normalna pojava na žurkama. Naravno, tu su i selfiji kao i profesionalni fotograf, koji je pokušavao da se progura kroz masu ljudi i 'uhvati' najzanimljivije momente večeri.

Upravo 5 minuta nakon što mi ta misao prolazi kroz glavu, mi smo te koje se provlače kroz masu do bara. Naručujemo piće i prelazimo pogledom preko plesnog podijuma, i iako je zvuk našeg smjeha ugušen muzikom, to nas nije zaustavilo da uživamo komentarišući pokrete nekih osoba. Nismo bile bezobrazne, nikada nisam bila 'bully' ali naše unutrašnje šale i reference na neke pokrete iz filmova koje smo pogledale su bile dovoljne da nas zabave.

"Hajde da idemo i mi da plešemo!"
Proderala se u nadi da ću je čuti, a to joj je potvrdilo kada sam počela da vrtim glavom, jer mi nije padalo na pamet da se blamiram. Ovog puta je ona kolutala očima i uhvatila me za ruku i, nakon što je popila ostatak svog pića, povukla me je prema podijumu. Počele smo da se glupiramo, pokušavajući, najbolje što smo mogle, da ponovimo ples iz filma Pulp Fiction. Nakon možda sat vremena, primjetila sam da nam slavljenik prilazi, i počinje da pleše sa nama, usput mi govoreći kako me je primjetio jedan njegov drug i sa želi da me upozna.

"Jadna ja, znajući tvoje drugove."
Govorim mu na uvo, pokušavajući u isto vrijeme da ne budem previše glasna , da mu ne 'probijem bubnu opnu' kako to vole da nazivaju neki od mojih drugova i drugarica.
"Možda ga i znaš, Baka Prase na YouTube."
Za trenutak mi je čini mi se stalo srce kada sam čula o kome se radi. Na trenutak sam pomislila da sam ga loše čula, kriveći glasnu muziku za moje ushićenje. Bogdan mi se sviđa već neko vrijeme, i kada mi se učinilo da je on taj drug koji me je primjetio, bilo je kao ostvarenje sna za mene. Zamolila sam ga da ponovi ono što je rekao i tada shvatam da mi se nije učinilo, i da je zaista rekao 'Baka Prase'.

Okrenuo se i pokazao u pravcu bara i tada sam ga ugledala. Gledao je u mene i nasmijao se, mahnuvši mi kada su nam se pogledi sreli. Par minuta kasnije, primjetim ga kako mi prilazi.
"Ja sam Bogdan, izvini ako sam ispao čudan što sam poslao slavljenika na njegov rođendan da nas upoznaje."
Njegov osmjeh me obara sa nogu i prihvatam ruku koju mi pruža da se rukujemo, ali nisam spremna na to što se naginje i poljubi me u obraz. Osjećam kako mi obrazi crvene.
"Znam, pratim te na YouTube, ja sam Marija."
Ponovo se nasmijao i činilo mi se da sanjam. Proveli smo noć plesajući i upoznavanjući se. Bilo mi je jako prijatno u njegovom društvu, a onda kada sam morala da krenem kući, dogovorili smo se da ćemo se naći i otići na piće uskoro. Razmjenili smo brojeve telefona i zagrlio me je i ponovo poljubio u obraz, a ja sam osjećala da mi srce kuca toliko jako da mi se činilo da će iskočiti iz mojih grudi.

Gledam se u ogledalu, spremna da krenem da se nađem sa Bogdanom. Ovo će biti naš treći sastanak i stvari idu sve bolje i bolje. Sve više mi se sviđa svakim danom, a nisam ni svjesna da se i on tako osjeća i ni na kraj pameti mi nije da se sprema da me pita da mu budem djevojka večeras. Znajte da sam bila vrlo iznenađena, ali naravno da sam pristala.

---***---
Nadam se da ti se sviđa Believer_01 .
Izvini što ovoliko kasni, morala sam da se fokusiram na ispite u tim momentima 😁❤
PS ja nisam pretjerano smješna osoba kad treba nešto da se napiše, to meni ako naleti, tako da izvini ako ti se ne sviđa.

IMAGINESWhere stories live. Discover now