O 2 dny později..
"dobrý ráno" pousmál jsem se a pomalu pootevřel dveře do ložnice.
"Jak jsi se vyspala?" Posadil jsem se vedle ní na kraj postele, a podal jí tác se snídaní.
Koukala na mě trochu vyděšeně a překvapeně.
"Copak?" Usmál jsem se a pohladil ji hřbetem ruky po tváři.
"Jak říkám, dokážu bejt i hodnej a milej..."
"Vždyť to přece víš..."Z pohledu Emmy
Ukousla jsem si kousek chleba, "Proč mě tu držíš?"
Nespouštěla jsem z něj oči.
Jen se zhluboka nadechl, "občas se prostě cítím sám... A je fajn tu někoho mít."
Zakývala jsem hlavou, "Vždyť můžeš mít téměř kohokoliv... A dobrovolně.."
Opět se pousmál, musím uznat i potom co všechno se tu děje, ten úsměv neměl chybu...
"Jo.. ale já tu chci tebe.."
"Proč?" Podívala jsem se mu do očí...
Znova mě pohladil po vlasech, "Protože, tu chci někoho, kdo mě má rád... "
Sklopil zrak. A po chvíli se znova naklonil k mému obličeji. "A já vím, že ty mě ráda máš..."Z pohledu Tilla
"Přiznej si to konečně.." políbil jsem ji na tvář..
"Já vím, že se ti moje chování líbí.."
Trochu zvedla hlavu a nadechla se.
Dal jsem na stranu tác.
"Jsi stejnej šílenec jako já.." mrkl jsem na ni a pomalu ji začal líbat na krku.
"Ty jsi do mě vlastně zamilovaná, jen to nechceš dát najevo.."
Začala se klepat, odklonil jsem se od ní, "Snad se mě po tom všem nebojíš?"
"Ne.."
Šibalsky jsem se pousmál, "to se mi líbí..."
Přejel jsem ji hřbetem ruky po krku.
"I kdybys měla sebe větší strach, tak to neřekneš, už jen kvůli své hrdosti, už jen kvůli tomu, abys mi náhodou neukázala jak moc zranitelná seš..."
"Máme toho víc společného, než si myslíš.."
Poplácal jsem ji po tváři, "A už vylez, bude 1 hodina..."
Naposled jsem ji pohladil po stehně, "oblíkni se... Počkám dole.."
Mrkl jsem a mezitím šel dolů, kde jsem si sedl na gauč a čekal...Chci ji vzít na oběd... Zaslouží si to, přece jen.. v poslední době toho na ni taky musí být dost...Vždyť, ji sebral syna... a já ji odtrhl od rodiny...
Ne... Nemůžu, si nic vyčítat, se mnou ji je dobře...
.
Tak.. po dlouhých 21 dnech jsem zpátky... A vrátit i se i příběh..😏 doufám, že máte radost..😂
Dnes teda kratší část.. i tak doufám, že se líbila..😁
ČTEŠ
Good BadBoy 2 | Daddy Till |
RomanceStál jsem tam před dveřma, konečně, doufal jsem, že je to konečně ono, bez váhání jsem zmáčkl zvonek a netrpělivě čekal kdo otevře. Po chvíli jsem se dočkal, ozval se slabý hlásek "Ano?" ve dveřích stál malý hnědovlasý klučina, který sotva dosáhl na...