Ne... Sakra! Já sam nevim.. jsem si jistý tím co dělám?
Zastavil jsem auto a mířil ke dveřím..
Nervózně jsem zazvonil, nikdo se neozval.. zkusil jsem zaťukat.
Vzal jsem za kliku.. bylo otevřeno.
"Halo?" Šel jsem do obýváku.
Bože! Tady to vypadá.. "Kde je Dejv!''
Křikl jsem na Davida, který ležel na gauči.. všude kolem ležely flašky od alkoholu.. na stoje byl vysypaný popel.. a po zemi leželi injekční stříkačky...
David na mě jen bez zájmu zvedl hlavu..."Kdo?"
Běžel jsem nahoru do pokoje, byl tu... Seděl na posteli a díval se dolů..
"Ajoooj" rozeběhl se ke mně, když mě spatřil.
"Tatínek se chová divně..."
Jen jsem ho pohladil po vlasech... "Pojď..Půjdeme" vzal jsem ho na ruku, a odvedl ho do auta.
Sám jsem se vrátil dovnitř, šel jsem rovnou k Davidovi, a vlepil mu facku.
On sebou jen zatřásl a pokusil se postavit na nohy.
"Ty! Ty jsi dobrej kretén!" Dal jsem mu pěstí.
David si jen chytl postiženou tvář, a nechápavě se na mě podíval."Co tu kurva ještě chceš?!"
"Můžeš mě už nechat?!"
"Sebral jsi mi přítelkyni.. "
Jen jsem se usmál.. "jo.. ? Nesebral, kdyby chtěla tak je zpátky u tebe.. Nechce, vidí co za člověka jsi.."
Natáhl ruku a vlepil mi facku.
Udělal jsem pár kroků dozadu, "buď rád, že jsem nezavolal poldy.. kdyby viděli jak tu s Dejvem, žiješ, tak budeš mít problémy.."
Mávl jsem mu a odešel do auta.
.
Z pohledu Emmy
Otevřely se dveře do ložnice, a v nich stal Till, sedl si vedle mě, "Máš mě ráda?"
Podívala jsem se mu do očí. Usmál se.
Políbil mě na čelo, a šel zpět ke dveřím, "pojď.." pootevřel dveře a sklonil se, nemohla jsem tomu uvěřit, v náručí držel Dejva.Tak.. po opravdu dlouhé době, je tu další část, je tedy zase kratší... mam totiž problém, že jsem se v příběhu zasekla v takové nezáživné části a pokouším se z ní vymotat :D ... ale snad zase budou vycházet části alespoň trochu pravidelně... :)
ČTEŠ
Good BadBoy 2 | Daddy Till |
Storie d'amoreStál jsem tam před dveřma, konečně, doufal jsem, že je to konečně ono, bez váhání jsem zmáčkl zvonek a netrpělivě čekal kdo otevře. Po chvíli jsem se dočkal, ozval se slabý hlásek "Ano?" ve dveřích stál malý hnědovlasý klučina, který sotva dosáhl na...