"Tille?"
Pootevřela jsem dveře do ložnice.
Vlezla jsem dovnitř.
"Copak?!" Přitiskl mě někdo najednou ke dveřím.
Zhluboka jsem se nadechla..
"Snad ses mě nelekla.'' nahodil jeho 'svůdnej' pohled..
Jemně jsem ho od sebe odstrčila. "Jenom.. chtěla jsem vědět, co je na mně?"
Nechápavě se na mě podival. "No..Řekl jsi, že je teď všechno jenom na mně.."
"Hhh.. tohle myslíš.." usmál se a mávl na mě, abych si sedla vedle něj na postel.
"No.. jde o to, že.. " pousmál se na mě.
"Že je jenom na tobě, jak se ke mně budeš chovat.. podle toho, se budu chovat i já.."
Vyděšeně jsem se na něj podívala. Začal se smát
"Neboj se.. slibuju, že to všechno půjde."
.......
.......
Pomalu se ke mně naklonil a začal mě líbat na krku. "V klidu.. " pohladil mě po tváři a začal mi stahovat tričko.Nebránila jsem se, věděla jsem, že to nemá cenu. A všichni víme, že mě sakra přitahuje, i tohle jeho 'bezohledné' chování. Vlhla jsem jen z jeho pohledu.
Položil si mě na postel a rukou mi zajel pod kalhoty. Najednou jsem si ale něco uvědomila.
,,Tille.." vzdychla jsem mu do ucha.
,,Ano?"
,,Ne.. Teď nemůžeme.." znovu jsem vzdychla.
,,Ale no tak.. Malej Dejv už stejně spí.." zašeptal mi do ucha.
,,Já vím ale.." Nedořekla jsem větu, protože mě přerušil.
,,Buď potichu a nikdo se to nedozví.." řekl a já jsem radši pomalu přikývla.
Začal mi sundávat kalhoty rovnou s kalhotkami.
,,Dneska bez předehry ano?" Zašeptal mi do ucha. Mírně jsem přikývla. Chtěl do mě vniknout penisem, ale slyšela jsem zvuk dveří.
,,Maminko?"Dnes kratší část a zas po dlouhé době..již brzy se můžete těšit na další část.. jinak na tyhle části spolupracovala andula154 mrkněte na její účet.. chystá zajímavé kousky..
Jinak děkuji za každý vote a koment.. 😄
ČTEŠ
Good BadBoy 2 | Daddy Till |
RomanceStál jsem tam před dveřma, konečně, doufal jsem, že je to konečně ono, bez váhání jsem zmáčkl zvonek a netrpělivě čekal kdo otevře. Po chvíli jsem se dočkal, ozval se slabý hlásek "Ano?" ve dveřích stál malý hnědovlasý klučina, který sotva dosáhl na...