#2 Můj syn

341 26 6
                                    

Z pohledu Tilla

? Zničil jí život? Nesmysl..

"Proč jsi se sakra vrátil?"
Přerušila mé myšlenky, a já byl nucen soustředit se na její otázku.
"Chybíš mi..."
Jen zakroutila hlavou.
"Došlo mi, že tě mám rád."
Znova ke mně nevěřícně pozvedla svůj pohled.
"Nech mě ti to dokázat." Opět jsem ji pohladil po ruce a hluboce se jí podíval do očí.
Uhla pohledem, a ruce si složila do klína.
"Jdi pryč.." vzdechla.
"Dej mi šanci.."
"Jdi!"  Položila si hlavu do dlaní.
Pomalu jsem se zvedl od stolu a pohladil ji ve vlasech, vím, že jsem to vždycky dělával.. A ona byla tak.. spokojená.. ne tentokrát.
Ucukla prudce hlavou a strčila do mě, "Říkám ti.. jdi odsud!"
Pokýval jsem hlavou, "první mě nech si aspoň promluvit se synem..."
Najednou zvedla hlavu a nechápavě se na mě podívala, "To Nemyslíš vážně..."
Pokrčil jsem rameny, "proč ne?.."
Zvedla se od stolu, "Co mu chceš jako říct?.. Vždyť jsi cizí člověk.."
"Jen mě nech ho poznat..."
"Mám nárok, na to ho vídat."
.
"Ahoj.." pousmál jsem se na něj a podíval se směrem ke dveřím. "Necháš nás tu?"
Emma jen pokývala k nesouhlasu a zabouchla dveře, jen jsem pokrčil ramena a sedl si vedle malého, který si zrovna hrál s nějakou stavebnicí.
"Já jsem Till" podal jsem mu ruku a čekal na jeho reakci.
Klučina mi nejistě potřásl rukou, "ahoj.." řekl nervózně, jen jsem se zasmál, chvíli na mě jen koukal, a opět pokračoval ve své stavbě.
Vzal jsem do ruky pár kostek a začal jsem stavět komín, Malej mi začal podávat kostky a pomáhat mi.
Jedním okem jsem stále sledoval Emmu, viděl jsem, že se usmívá.
"Nechám vás tu.. " pousmála se a malého pohladila po vlasech..
Nebyl bych to já, kdybych si nerýpl, "co já? Mě nepohladíš?" Mrkl jsem provokativně, jen mě plácla po ramenu a odešla.
"Ty znáš maminku?" Podíval se ke mně Dejv pokládajíc další kostku na komín.
"Ano.." usmál jsem se.
Malý jen přikývl.
.
"Tak já půjdu." Zvedl jsem se a prohrábl mu vlasy.
Vzal jsem ho na ruku a společně, jsme odešli do kuchyně za Emmou, která tam ležela v objetí, toho idiota...
Netvářil se zrovna nadšeně, když viděl jak nesu "jeho" syna v náručí.
"Půjdu" položil jsem ho na zem a mířil ke dveřím, Emma mě šla vyprovodit.
"Počkeeeej" doběhl mě Dejv ke dveřím a chytl mě kolem nohy, "Pšijdeš eště?"
Jen jsem se pousmál, a pohladil ho po vlasech.
"To záleží na mamince.." podíval jsem se směrem k ní a naklonil se na náznak, toho, že chci pusu.. tak jako jsem to vždycky dělal.
Chvíli ji trvalo, než se k něčemu odhodlala, nakonec mi lípla letmou pusu na tvář, usmál jsem se.
"To je pokrok."
"Utikej" odtrhla ode mně Dejva a poslala ho pryč.
"To, že jsi si půl hodiny hrál se synem, neznamená, že na tebe změním názor"
Kývla rázně hlavou.
"Já vím, proto to není naposledy co jsem se tu ukázal."
.
😏
Tak co jaký máte názor na Tilla? Myslíte, že se změnil?..😏
.

Good BadBoy 2 | Daddy Till |Kde žijí příběhy. Začni objevovat