#13 Příběh

225 27 11
                                    

,,Ehm.. Miláčku, co potřebuješ?" Zeptala jsem se nejistě a rychle nás přikryla dekou.
,,Čopak to dělááte?"
,,No.. My tady teď něco řešíme, zlatíčko. Kolik je hodin? Běž už spinkat" Usmála jsem se na Dejva.
,,Půjde se mnou Till? Bojím še bubáků, počebuji pčečíšt knížku" Řekl stydlivě.
,,Tak dobře, půjdu. Ale teď běž do pokojíčku, hned přijdu" Usmál se Till a Dejv odcupital do svého pokoje.
,,Pak to dokončíme" Zašeptal mi do ucha a já přikývla.
,,Už bežíš Tillíku?" Zakřičel Dejv.
,,Už jdu!" Vykřikl Till a rychle si nandal kalhoty.

Z pohledu Dejva:
Rychle jsem zalezl pod peřinu, a Till vešel do dveří. "Takže zaprvý.." spustil.
"Žádnej Tillík a za druhý.. Jakou chceš přečíst pohádku?" Zdál se mi trochu naštvaný.
"Všechny už mi maminka četla.. tak ši nějakou vymyšli.. poším.. Tillíku."

Z pohledu Tilla
Viděl jsem jak se tak šibalský uculil. Jenom jsem si povzdychl ,,žádnej Tillík."
Posadil jsem se k němu, a pořádně ho přikryl. "Tak jdem na to.."
"Byl jeden týpek, co občas posedával v baru s kamarády.. náramně se bavili.. a já se náramně ožral.."
"Čože? Takže to jee o ťobě?"
Odkašlal jsem.." uhmm.. neee.."
"Pokračujeme.. no.. jednou to, ale bylo trochu jinak.. do baru přišla nádherná dívka.. něco řešila s barmanem. Týpek se dlouho odhodlával, nakonec ho kamarádi donutili.. tak se zvedl a sebevědomě k ní přisedl." Dejv vykoukl z pod peřiny.
"A jak moč byla hežká ta šlečna?"
Pousmál jsem se.. "moc."
"Jako moje maminka?"
Zakryl jsem mu hlavu pod peřinu, a zasmál se.. "nepřerušuj a poslouchej."
"Ty dva se tam chvíli bavili, týpek jí objednával jednoho panáka za druhým."
Opět vykoukl. "A čo je to paňák?"
"To je alkohol.."
"Tak to byl asi hodňej páň, když jí to žaplatil." Usmál se..
Znova jsem se musel zasmát, ,,opravdu hodnej pán."
"No.. prostě se dost napili.. a týpek, jí zavedl k sobě domů... A tam si, chtěl hrát.. hru.. ale slečna nechtěla.."
"A či ťo bylo za hju? Pexešo?"
"No.. skoro.. něco podobného.. jenom, bez kartiček a obrázků.."
"Ale to še takhle nehjaje.. nehjáli spíš člobjdo?"
"No.. spíš takovej Twister, bez oblečení... Ale slečna pořád nechtěla.. tak ji týpek donutil.."
Dejv vylezl z pod peřiny a sedl si mi na klín. "Jak jí pšinutil?"
Povzdychl jsem.. "no prostě ji chytl ruce a narval ji ho tam.."
Dejv se na mě zmateně podíval.. "čo ťo žnamená?"
"No.. "

Z pohledu Emmy
Pomalu jsem došla k dveřím do Dejvova pokoje.. a chvíli jen stala a poslouchala..
"No prostě ji chytl za ruce a narval ji ho tam."
"Čo ťo žnamená?"
Naštvaně jsem otevřela dveře.
"No.. to je když.."
"A dost! Dneska bez pohádky'' křikla jsem a dala Tillovi facku.
Till se začal smát. "To je za co?"
Dejv se na mě podíval s uplakanými oči.. "pjoč ho mlátíš? Vypjáví mi pšíběh."
"Ale ten příběh není pro malý kluky. Už to stačilo, víš, co se stalo, tak jdeš spát" Rozhodla jsem.
,,Ale maminko.."
,,Žádné ale! " Vytáhla jsem Tilla z pokoje a zabouchla dveře. Slyšela jsem pláč.
"Co si myslíš že děláš?!"
Till se jen usmál a pohladil mě po rameni.
"Si děláš prdel né?!
"Vyprávím mu příběh."
"Ale jakej.. viď?!" Řekla jsem rozčíleně.
"No zkus hádat."
"No nevím.. o čem jsi mu vyprávěl?''
Znova se zasmál, "no.. o nás.. měl by vědět, jak se jeho rodiče seznámili."
Vlepila jsem mu další facku, a šla utišit Dejva.

Tak, další díl je tady.. jaký máte názor na Tillovi vyprávění, zareagovali by jste na Emmině místě stejně?! 😂

Jinak Děkuju za přečtení, budu opět ráda za každý vote a koment.

Good BadBoy 2 | Daddy Till |Kde žijí příběhy. Začni objevovat