2.

600 31 3
                                    

Když jsem tam tak seděla a brečela asi hodinu tak jsem uslyšela nějaké dva hlasy jak míří směrem ke mně.
«**********************»
,,a proč v tom musim jet s váma? Já nic takovýho nikdy nechtěl dělat!''

Říkal nějaký hlas.

,,Hele Matouši, já nechápu, že si to ke mně vůbec dovolíš. Pokud se ti to nelíbí, můžu tě klidně zastřelit jako tvou matku...  -chvilka ticha- tak vidíš.. tak se mi to líbí''

řekl ten hajzl, kterému jsem plivla do obličeje. Teď stáli u mojí cely a ten hajzl na mě promluvil

,, takže začneme nanovo, když budeš odpovídat tak dostaneš lepší celu a nezastřelíme tě hned na místě. Souhlasíš ?''

Kouknul se na mě a usmíval se. Já sem jen zakývala hlavou do souhlasu a on spustil...

,,moje jméno je Collin Hack, ty jsi Jana? O'Donnatová, že ?''

Je snad úplně hloupý ? Já jsem Hana...

,,Jsem Hana''

opravila jsem ho. On jen kývnul a dál mluvil

,, tohle je můj syn Matouš... Ehm.. bude tě hlídat, že Matouši ?''

Usmál se na něj.

,,Hm..''

řekl Matouš a koukal na mě výrazem ,promiň'.
Collin se mě ptal na rodiče a mojí rodinu, když jsem mu odpovídala popravdě tak mě na konci vyslýchání pochválil a řekl Matoušovi ať mě odvede na pokoj a hlídá mě. Šla jsem teda do ,,mého,, nového pokoje a když jsme vešli dovnitř tak za náma zavřel dveře a zamkl.

,,proč jsi zamkl?''

Zeptala jsem se ho celkem se strachem.

,,aby jsi neutekla a nebo aby sem neřišel otec..''

jen jsem kývla hlavou že chápu. Sedla jsem si na postel a dala si hlavu do dlaní a zase jsem začala brečet. Matouš si sedl ke mně a já se ho začala ptát, protože on jediný mně přišel nejnormálnější.

,, a co budeš dělat se mnou? Nebo... proč mě máš hlídat ?''

Matouš se zamyslel a pak mi odpověděl

,,ani moc nevim, otec mi řekl, že ti mám vše ukázat, říct ti vše potřebné, zatím tě nezabíjet a hlídat tě ať neutečeš. ''

řekl s trochou naštvanosti.

,, a proč to nechceš dělat ?''

Zeptala jsem se ho.

,, protože nenávidím svého otce a celou svou povedenou famílii. Nesnáším mafii...''

řekl a ještě víc se naštval. Nevím co mu na to mám říct.

,,aha... -chvilku jsem mlčela- a kolik ti vlastně je ?''

Ano Hano... nenapadlo tě nic lepšího než se zeptat na věk.. 

,, je mi čerstvě dvacet''

usmál se

,, kolik je tobě ?''

Zeptal se naopak on mě.

,, mě je sedmnáct''

řekla jsem mu.

,, a to mě budeš hlídat ve dne i v noci ?''

Zeptala jsem se ho, protože tohle mě vážně zajímalo.

,, no.. podle otce ano, ale chci taky svůj klid takže tě budu hlídat jen přes den od 8-23 pak máš ,,volno,,. ''

slovo volno naznačil v uvozovkách a já sem jen kývala hlavou, že všem jeho slovům jsem rozumněla. Dál jsem nevěděla o čem se s ním mám bavit a tak jsem se povalila na postel a přes hlavu jsem si dala polštář. Slyšela jsem jak se potichu zasmál a pak jsem cítila, jak na mě pořád kouká. Znervózňovalo mě to, ale nedala jsem to na sobě znát. Po chvilce se mě chtěl na něco zeptat

Mafie vs LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat