8.

317 21 0
                                    

,,půjdu tam''
posmutněla jsem a naposledy jsem mu dala malou pusu.

,,ahoj, tak jste nás našli !''
Usmála jsem se na Filipa a Moniku.

,,jo našli jsme vás a ještě jsme přinesli víno''
zasmála se Monika a ukázala mi víno.

,,tak to pojďte dál''
zasmála jsem se a pustila jsem je dovnitř.

,,no tak chcete se nejdříve kouknout po našem bytě nebo půjdeme rovnou na večeři ?''
Usmála jsem se a čekala na odpověď.

,,tak se asi kouknem a pak půjdeme jíst''
usmála se Monika a tak jsme je s Matoušem rádi provedli po bytě.

,,máte to tu vážně krásně zařízené a útulné.''
Usmála se Monika.

,,děkujeme''
řekli jsme vzájemně a já připravila večeři.

,,snad vám to bude chutnat.''
Usmála jsem se a nabrala jsem všem nejdříve polévku. Všichni mi ji pochválili a povídali jsme si o budoucnosti.

,,a co vy ? Plánujete třeba miminko ?''
Zeptala jsem se se zájmem Moniky a Filipa. Filip se jen zakuckal a Monice se rozzářili oči.

,,ano ja bych chtěla miminko a moc !''
Jenže pak se koukla na Filipa.

,,co myslíš ty ?''
Zeptala se ho.

,,no já nevím, ještě bych počkal, přece ještě ani nejsme spolu''
odpověděl jí Filip a jeho výraz přímo říkal ,teď to prosím neřeš'. Monika to pochopila a dál to neřešila.

,,co vy ? Vy už chcete miminko ?''
Zeptal se Filip a Monika pokývala hlavou, jako že jí to taky zajímá. S Matoušem jsme se na sebe jen koukli a pak jsme se koukli na ně a oba jsme odpověděli na stejno

,,ne, máme čas''
řekla jsem já.

,,ne nechceme''
zasmál se Matouš.

Po polévce jsem nám nabrala druhé jídlo a dál jsme si povídali. Matouš rozdělal to víno, které přinesla Monika s Filipem a popíjeli jsme. Měla jsem jen dvě skleničky, Monika tři a Filip s Matoušem to dopili, takže každý z nich měl asi pět skleniček.

Zjistila jsem, že Monice je dvacet-dva let a Filipovi je dvacet-pět. Takže já jsem nejmladší. Ještě, že mi za týden a dva dny bude osmnáct. Matouš o tom už ví a řekl, že na ty narozeniny nikdy nezapomenu. Hrozně se těším, ale to jsem odbočila.

Když jsme dojedli, tak jsme si zahráli karty a pak Monika s Filipem odjeli domů taxíkem.

,,kde jsme to skončili ?''
Usmál se Matouš a svinul si mě blíž k sobě.

,,vůbec nevím, nevzpomínám si, že něco bylo''
dělala jsem zamyšlenou, jako že si nemohu vzpomenout a pak jsem se zasmála.

,,miluju tvůj smích''
řekl Matouš vášnivě.

,,jo ?''
Zeptala jsem se ho s úsměvem na tváři. Nic neodpověděl jen přikývl.

,,a co na mě ještě miluješ?''
Zeptala jsem se a zároveň jsem se usmívala a koukala jsem mu do očí.

,,je toho hodně, například když se usmíváš, tak máš ďolíčky a je to strašně roztomilé.''
Usmál se na mě a já se trochu začervenala, ale nepřestala jsem se usmívat.

Sklonila jsem trochu hlavu a pevně jsem ho objala. Dala jsem mu svou hlavu na jeho hruď a poslouchala jsem, jak dýchá a jak se mu zrychluje tep. Pak mě dal ruce na boky a pomalu mi dával ruce pod tričko a hladil mě po holých zádech. Pak jsem zdvihla hlavu a políbila jsem ho. Vyzvedl mě na sebe a já si kolem něj obmotala nohy a stále jsem se s ním líbala.  Lehl si se mnou na postel a stále mě líbal. Věděla jsem, že jsem připravená a tak jsem mu to řekla.

,,Maty?''
Kouknul se na mě

,,Maty ?''
Zopakoval po mě udiveně.

,,jo vadíti to ?''
Zeptala jsem se s trochou smíchu.

,,ani ne, je to hezký''
zasmál se a políbil mě.

,,tak mi říkej jenom ty!''
Podíval se na mě a já se usmála.

,,neboj''
ujistila jsem ho a pak jsem ho políbila.

Odtrhla jsem se pomalu od něho a cítila jsem, jak ho potřebuju, začínala jsem být nadržená.

,,chci tě Maty''
pošeptala jsem mu do ucha. Podivil se

,,vážně ? Klidně můžu počkat, jestli se ti do toho nechce.''
Usmál se.

,,ale já to chci!''
Řekla jsem mu vážným hlasem a on přikývl.

Začal mě líbat a pak mi sundal tričko i podprsenku. Líbal mě po břiše a pak se zastavil u podbříšku. Začal mi sundávat rifle a pak se zeptal.

,,v pořádku?''
Já se jen koukla a zakývala jsem hlavou

,,ne, sundej si ty kalhoty taky''
zasmála jsem se a on si je sundal a zasmál se.

Začal mě líbat na vnitřní straně stehna a já se trošku prohla v zádech. Pak mi sundal kalhotky a strčil do mě jeden prst. Zrychlil se mi tep a začala jsem více dýchat. Pak si nasadil kondom a cítila jsem jak do mě vnikl. Bylo to úžasné.

,,miluju tě''
pošeptal mi do ucha mezi vzdechy.

,,já tebe taky''
řekla jsem mu a taky vzdechla.

Aby jsme přehlušili naše vzdechy, tak mě začal líbat. Když jsme se oba udělali, tak vyhodil kondom a lehl si vedle mě.

,,byla si úžasná''
řekl mi a políbil mě.

,,taky jsi byl skvělý''
usmála jsem se na něj a on si mě k sobě přivinul a společně jsme spokojeně usli.

Další kapitola je u konce ! :3 snad se vám líbila. Co říkáte na jejich první strávenou noc ? :3
Pište do komentářů :3
Vaše Týnka :3

Mafie vs LáskaKde žijí příběhy. Začni objevovat