Ráno mě neprobudilo romantické líbání, nebo tak podobně. Matouš mě asi v 6hodin ráno probudil tím způsobem, že začal vyšilovat.
,,Hano ! Dělej! Musíme se schovat!'' Řval takhle po ránu.
Rychle jsem si sedla a nechápala jsem ho.
,,Hano, musíš se hned obléct a pojedeme pryč, ale hned teď! Už jsem nám sbalil to nejnutnější.'' Říkal už normálně, ale stále byl hrozně nervózní.
,,lásko co se děje ?'' Zeptala jsem se s obavami, takhle jsem ho ještě neviděla.
,,vysvětlím ti to až v autě a teď dělej!'' Řekl naléhavě a já poslechla.
Rychle jsem si vzala ryfle a tričko. A navrch jsem si vzala sportovní mikinu. Obula jsem se a do tašky jsem si sbalila nejnutnější oblečení.
,,jsem připravená tak pojď'' řekla jsem, když jsem přišla do obýváku. Docela jsem se zhrozila, protože to tam vypadalo jako po výbuchu. Stůl byl otočený, sedačka zničená dokonce byli prostřeleny zdi. Vypadalo to tam jako po přepadení.
,,Matouši ! Co se stalo ?'' Ptala jsem se s většími obavami.
Nic mi neodpověděl a tahal mě pryč z bytu. Vzal tašky, které sbalil a šli jsme k autu.
Když jsme nasedli, tak rychle nastartoval a odjel pryč.,,Matouši, okamžitě mi řekni, o co se jedná !'' Vybouchla jsem. Už jsem to nevydržela byla jsem hrozně vynervovaná.
,,zjistilo se, že jsme spolu, zjistili, kde bydlíme a dneska mi volal Bob, můj důvěrník, že pro nás jedou. Za chvilku by měli být v našem bytě.'' Odpověděl.
,,a co ? Kurva Matouši ! Já- já to ne! Vždyť.. a jak se tam objevil ten nepořádek a všechno ?'' Byla jsem zmatená, vůbec jsem nevěděla na co se mám zeptat.
,,to jsem udělal na zamaskování stop. Musel jsem jim dát nějaké falešné znamení, jakože nás někdo vypátral dřív a už nás unesli.., jinak by nás dál hledali. Vím, že nás budou hledat, ale takhle máme menší náskok.'' Usmál se na mě a dál se věnoval řízení.
,,aha..''kývla jsem hlavou, že chápu.
,,jinak'' koukl na mě ,,včera to bylo super'' zase na mě koukl a nahodil takový úšklebek, který jasně říká ,musíme si to zopakovat, .
,,vážně Matouši ? My tady řešíme, že po nás jde tvůj otec a ty změníš téma na včerejší noc ?'' Zeptala jsem se ho s nadzdviženým obočím.
,,tak promiň, že jsem tě pochválil.'' Řekl ironicky.
,,ty ale víš, že to myslim jinak'' mrkla jsem na něho.
,,a jak to myslíš?'' Zeptal se a udvihl jedno obočí a kulišácky se usmál.
,,moc dobře to víš.. a nemysli, že něco bude, je mi blbě'' řekla jsem popravdě.
,,co ti je ?'' Zeptal se starostlivě.
,,nevím, je mi divně od žaludku, ale to bude tím, že jsem nejedla.'' Řekla jsem a usmála jsem se na něj.
,,tak zastavím na benzínce, natankuju a koupíme si jídlo a pak pojedem.'' Usmál se.
,,dobře'' usmála jsem se.
,,stejně ti nedám'' vyplázla jsem na něj jazyk a on se naoko zamračil. Musela jsem se tomu zasmát.,,vypádáš roztomile, když hraješ uraženýho'' zasmála jsem se a dala jsem mu pusu na tvář.
,,já nejsem roztomilý!'' Zavrčel a já se musela zasmát.
,,ale jsi !'' Zasmála jsem se.
,,ne nejsem, ať jsem cokoliv jinýho, jen né roztomilý prosím.'' Udělal puppy face a já se zasmála.
,,dobře, tak jsi roztomile sexy'' mrkla jsem na něj a on se na mě podíval.
,,vynech to roztomile a dám ti pusu.'' Řekl vážně.
Zasmála jsem se tomu a pak jsem řekla ,, dobře.. jsi můj sexy Matoušek'' řekla jsem a našpulila jsem rtíky, aby mi dal pusu.
Když mě jí dal, tak jsem se usmála a Matouš mi dal na stehno svou ruku a jemně ho hladil. Taky jsem dala svou ruku na jeho stehno a hladila jsem ho.
Po chvilce jsme dojeli na benzínku a oba jsme vystoupili.,,naberu benzín, a ty mezitím kup kafe a bagety'' usmál se na mě Matouš a já poslechla.
,,Dvě šunkové bagety a dvě latte.'' Usmála jsem se na prodavačku. Za chvilku přišel Matouš a platil na druhé kase benzín.
,,tady to máte, bude to 150,-kč''
Řekla prodavačka a já jí zaplatila.,,děkuji za váš nákup'' usmála se.
,,já děkuji'' také jsem se usmála a šla jsem si sednout ke stolu, kde čekal Matouš.
S chutí jsme se pustili do baget a latte. Snědla jsem půlku a najednou se mi zvedl žaludek. Odložila jsem bagetu a odběhla jsem si na toaletu. Vyzvracela jsem se a pak jsem si umyla obličej a pusu. ,,bůh ví, jak dlouho je ta bageta stará'' řeka jsem potichu do zrcadla.
Po chvilce jsem vyšla a šla jsem si sednout zpět za Matoušem.,,co se stalo ?'' Zeptal se mě pobaveně Matouš.
,,ta bageta je asi prošlá, jdu jí reklamovat.'' Řekla jsem Matoušovi.
,,seš si jistá?, jak jsi to zjistila ?'' Zeptal se Matouš.
,,protože jsem se po ní vyzvracela.'' Řekla jsem a jak jsem si na to vzpoměla, tak se mi chtělo zvracet znova.
,,aha, to bude dobrý zlato'' usmál se a já s ním.
,,tak já jí jdu reklamovat'' oznámila jsem a vzala jsem tu bagetu a šla jsem za prodavačkou.
,,chtěla bych reklamovat tuhle bagetu, myslím, že je prošlá, teď jsem po ní zvracela.'' Řekla jsem mile, protože ta prodavačka za to nemůže.
,,omlouvám se vám, ale nemohu reklamovat rozbalené jídlo'' řekla prodavačka.
,,jenže já jsem po tom jídle zvracela..'' řekla jsem.
,,ukažte'' řekla prodavačka a vzala si ode mně bagetu.
,,je to do 10.2.2017 a je 23.1.2017. Prošlé to není, takže to není vina prodejny.'' Řekla s klidem a vrátila mi bagetu.
,,aha.. dobře.. omlouvám se, nevšimla jsem si toho..'' omluvila jsem se prodavačce a šla zpět za Matoušem.
,,tak co?'' Zeptal se Matouš a dopíjel svoje latte.
,,není prošlá..'' řekla jsem a zajímalo mě, proč jsem teda zvracela.
,,aha.. tak to budou asi žaludeční problémy, měla by si jíst jen rohlík a pít čaj dokud se ti nezklidní žaludek.'' Usmál se Matouš a pohladil mě po zádech.
,,asi máš pravdu, pojedeme ?'' Usmála jsem se na něj.
,,jasně'' usmál se.
Další kapitola je napsaná :3 trocha akce :D jak se vám to líbilo ? Pište do komentářů a nezapomeňte hlasovat :).
Vaše Týnka :3
ČTEŠ
Mafie vs Láska
RomanceHana je dcera bohatého mafiána Tima O'Donnata a matky Victorie O'Donnatové. Nemá tušení, že její rodine jede v Mafii, myslí si, že jsou uspěšní obchodníci. Svým způsobem má Hana správné mínění. Její rodina pašuje a prodává pervitin. Haně je 17let a...