Čekali jsme na vhodnou chvíli, a pak jsme si domlouvali plán.
«--------------------------------»
Vymysleli jsme, že přesně ve 23:55 se vkrademe do jejich domu a najdeme Hanu, kterou potom vezmeme zpět k nám.
23:55,,jdeme na to''
řekl jsem a s mími bodyguardy jsme vyrazili na misi.
Pohled Hany,,proč mě tady držíte ?, a proč se to děje jen mně?''
Rozbrečela jsem se.
,,noták, přece nebudeš brečet, stejně tě tvoji rodiče nechtěj zpátky''
usmál se nějakej mafián, který tomuhle domu ,vládne, .
,,nevěřím vám''
řekla jsem a bylo mně hrozně, když sem věděla, že mi lže ten chlap do očí.
,,fakt ? Tak to mi je líto, klidně jim zavolám a dám je aby jsi je slyšela i ty. ''
zasmál se a zavolal mím rodičům.
,,O'Donnat u telefonu, kdo volá ?''
Slyšela jsem tátův hlas a chtěla jsem zakřičet, ale nějakej chlap mě svázal a zalepil pusu.
,,mám vaši dceru, chci za ni 5 000 000,- kč , máte o ni zájem ?''
Zeptal se ten mafián. Můj otec se chvilku rozmýšlel a pak řekl
,,nemám zájem, dělejte si s ní co chcete''
a zavěsil. V tu chvíli jsem byla hotová, úplně jsem se sesypala. Sundali mi pásku z pusy a já mohla mluvit.
,,p-r-o-č mě m-o-je rodin-a nechce?''
U posledního slova se mi zlomil hlas.
,,protože jsi k ničemu''
usmál se.
,,nikdo tě nechce, ani nezachrání''
podíval se na mě zlostně a pak se usmál.
,,ale jo ! Zachrání mě někdo !''
Zařvala jsem. Ten mafián dostal jen další záchvat smíchu a mezi tím mluvil
,,takže ty si myslíš, že tě někdo doopravdy zachrání?''
Utřel si slzu od smíchu a já jen řekla
,,ano, myslím si to, protože on to udělá''
zašeptala jsem poslední větu a chtělo se mi zase brečet.
,,a kdo tě prosimtě zachrání?''
Zasmál se. V tom vtrhl do pokoje Matouš s dalšíma mafiánama a začali je tam střílet. Když zbyl jen ten jeden mafián, který mě vyslýchal tak se mu Matouš podíval do očí a řekl
,, JÁ ji zachráním''
usmál se vítězně a pak mě přiběhl odvázat. Jeho bodyguardi tomu mafiánovi prostřelili hlavu a Matouš mě vyvedl ven. U auta jsem to nevydržela a skočila jsem mu kolem krku.
,,moje rodina mě nechce, tvůj otec mě chce zastřelit a ty.... o tobě nevím co chceš''
posmutněla jsem a Matouš mě přitáhl blíž k sobě.
,,to bude dobrý''
zamumlal mi do vlasů.
,,vezmu tě do bezpečí''
usmál se a vzal mě za ruku do auta.
,,kam jedeme ?''
Zeptala jsem se ho.
,,do jednoho mého tajného bytu, nikdo o něm neví. Bude ti k dispozici.''
Koukl se na mě a usmál se. Pak se dál věnoval řízení.
,,děkuju''
šeptla jsem a koukala jsem se dál z okénka.
,,nemáš zaco''
řekl také potichu a slyšela jsem jak se usmál.
,,tak jsme tu''
řekl a vystoupil z auta. Než jsem stihla vystoupit, otevřel mi dveře a podal mi ruku.
,,děkuju''
usmála jsem se na něj a koukla jsem se mu do očí. Zajímalo by mě, jakto že jsou tak úžasný. Zasnila jsem se v jeho očích a když promluvil, musela jsem vypadat jako rajče
,,copak ?''
Zaculil se a trochu zčervenal.
,,nic''
koukala jsem do země a usmívala jsem se jak blázen. Došli jsme k nějakému bytu. Otevřel dveře a pozval mě dál.
,,tak tohle je moje skrýš''
zasmál sem. Miluju ten jeho smích. Omg už to zase dělám... musim přestat.
,,problém je, že tu je jen jedna postel, sice manželská, ale jen jedna.''
Podíval se na zem.
,,to nevadí ''
usmála jsem se.
,,a ty tu budeš taky ?''
Zeptala jsem se.
,,ano budu tu taky, protože nechci mít s otcem nic společného''
koukl se mi do očí.
,,dobře''
usmála jsem se.
,,mám docela hlad, dáš si něco ?''
Zeptal se mě.
,,jasně, co budeš vařit ?''
Přišla jsem k němu do kuchyně a tam jsem si sedla na židli.
,,asi špagety''
zasmál sem
,,jediné jídlo, které umím dokonale uvařit''
polichotil se a zase se zasmál.
,,dobře dám si ráda, s čím mám zatim pomoct ?''
Zeptala jsem se ho.
,,s ničím, já to udělám, ty si jdi zatím něco připravit a můžeš se i vysprchovat jestli chceš''
usmál se.
,,dobře''
kývla jsem a šla jsem se vykoupat. Koupelna je skvostná, je tam rohová vana, krásná dekorace a kachličky. Napustila jsem si vanu, udělala jsem si relax a čekala jsem, až mě Matouš zavolá na jídlo.
Promiňte, jsem hrozně unavená, takže ta kapitola podle toho vypadá :/ příští bude lepší :) jinak zase za Votes a komenty budu vděčná :).
Vaše týnka
ČTEŠ
Mafie vs Láska
RomansaHana je dcera bohatého mafiána Tima O'Donnata a matky Victorie O'Donnatové. Nemá tušení, že její rodine jede v Mafii, myslí si, že jsou uspěšní obchodníci. Svým způsobem má Hana správné mínění. Její rodina pašuje a prodává pervitin. Haně je 17let a...