ZEVK

440 206 95
                                    

(Episode Song : ZAYDE WOLF -Born READY )
******
-"Hoşgeldiniz İdil hanım "
-"Savaş bey odasında mı ?"
-" Evet efendim ."
Başımı tamam anlamında sallayıp asansörün olduğu yere ilerledim . Lafı uzatmayı sevmezdim ve bunu burda ki herkeste bilirdi, patronum bile .
Asansöre binerek 8.kata bastım  saat şirket için tam öğle arası molasıydı yani 2 . Tahminimden yarım saat geç gelmiştim şirkete . İzmir işte .
8. Kata geldiğimizi belirten "ding" sesini duyunca emin adımlarla Savaş ın odasına ilerledim .
Kapısının önüne geldiğimden 3 kez cam kapıyı tıklattım .
-" Girin"  hayret heralde içerde gerçektende şirket işleriyle ilgileniyor bugün . Genelde hep kadınlarla meşgul olduğu için daha sonra uğrardık Savaş Beye (!)
Kapıyı açarak yavaşça ve emin bir tavırla  içeri girdim ;
-" İdil hanım ?"
-"Savaş bey ."
Savaş Gülerek ;
-" Sizi dinliyorum" bu adam tam bir yavşaktı
-" Sizden yarın için tam gün izin istemeliyim ." Anlamaz gözlerle bakıp ;
-" Bir sorun yoktur umarım ."
-"Hayır ."
-"O zaman ? Geçerli bir nedeni yoksa neden size izin vereyim ?"
-" Bakın Savaş bey bu konu sizi ilgilendirmez ve kurcalamakta haddinize düşmez biliyoruz ki siz evlisiniz ve evliyken karınızı aldattınız elimde kanıtlarda var bunu daha önce sizinle konuşmuştuk diye hatırlıyorum yanlış mı ?" Yüzünün rengi birden mora dönmüştü sanki ,
-" Bu bir şantaj mı ? Eğer öyleyse sizi burdan şutlamam gerekecek , bilirsiniz prensip meselesi ."
Sakin bir tavırla beni tehdit ettiğini zannediyordu fakat bir şey eksik o görüntülerde sadece karısını aldatan bir piç değil aynı zaman o görüntülerle tüm zengin hayatı son bulacak ve geri dönüşü olmayan yola girecek bir züppe vardı .
-" Siz beni kovarsınız bunda problem yok ama beni kovduktan sonra ben eğer gidip o görüntüleri göstereceğimi söylesem ve , olacaklardan sorumlu değilim desem . O zaman ne yapabilirsiniz ? " durdum ve kaşlarımı hafif çatarak ;
-" Bence bu konulara girmeyelim siz de bana yarın için izin verin nasıl fikir ?" Sinirinden kuduruyordu it . Bir kadını aldatıcak kadar düşen bir şerefsize asla boyun eymem ben !
Bana ters ters bakıp kafa salladı ;
-" Doğru bir karar . İyi günler Savaş Bey ."
Ve işte hepsi bu kadar .
Odadan çıktığım gibi bir alt kattaki odama inmek için asansör yerine merdiven kullanmıştım . Zaten bu betondan kentte yeterince bunalıyordum bir de asansöre binince iyice üstüne üstüne geliyor duvarlar insanın .
Kendi katıma indiğimde koridorda biraz ilerledim ve sağ dönerek odama ulaştım.
Yapılacak çok çizim vardı , butik evler çizmeliydim . Küçük mimari harikalar...
Masamın başına geçip Siyah bir çizim kalemi aldım elime . Öncedende tasarlamıştım bir kaç butik ev fakat daha fazlasına ihtiyaç vardı bu benim için önemli bir proje saygı duymasamda Savaş benim patronumdu ve bu işi iyi yapmak zorundaydım asla altta kalamazdım .
Odaklanıp çizimlerime başlamıştım ki telefonun o tiz sesiyle gerçek hayata geri döndüm.
Arıyor : Betül Hanım
Hızla telefonu açtım ;
-" Alo ?"
-" Ah merhaba Benim yetenekli küçük mimarım nasılsın ?" Bu kadın hep böyleydi bana karşı iyiydi hatta bu dünya için fazla iyiydi onun yanındayken kendimi şeytanmış gibi hissediyordum .
-" Teşekkür ederim Betül hanım siz nasılsınız ?"
-" Çok iyiyim tatlım , çizimler nasıl gidiyor bugün yanına uğramak istiyordum fakat önemli bir görüşmeye gideceğim Milano'ya ."
Üzgün olduğu belirten bir ses tonu vardı.
-" Sorun yok Betül hanım çizimler iyi gidiyor geldiğinizde hepsi bitmiş olur bugün 4. süne başlıyorum merak etmeyin size iyi yolculuklar ."
-" Çok güzel çok güzel , sabırsızlıkla bekliyorum bebeğim tekrar arayacağım şimdilik hoşçakal "
-" Sizde hoşçakalın ."
Bu kadın hani o manyak stilistler varya "süpper süpper müthiş" diyen coşkulu söyleyiş tarzları olan hani işte tam öyle bir kadındı tek farkı kişilik olarak orijinal ve şahsına münhasırdı .
Bana çok yardımcı oluyordu gerçekten ilk kez birine değer veriyordum beni çok seviyordu sevginin varlığını tekrar onla hatırlamıştım .
O yüzden bu kadın benim için önemliydi buraya yani işe girmemi o sağlamıştı okulda görmüştü beni ilk kez , çizimlerimi görünce çok beğenmiş ve beni iyi bir mimar olarak yetiştirmek istemişti. Bu kadın Türkiye de çok çok iyi bir mimardı ve onu bu camiadan herkes tanırdı .

ALALA  #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin