İMZA

183 92 16
                                    

MERHABA MİLLET !
Umarım kitabımı beğeniyorsunuzdur , bunu anlamam gerek bu yüzden gerçekten yorumlarınızı bekliyorum ayrıca +100 oy +25 yorum gelemeden yb gelmez !
Alala tanıtım yukarda izleyiniz ❤️
İyi okumalar 💎🍺
****
Tüm gece oturup olanları düşündüm . Eski ben hala aynen yerinde duruyordu , içimde ki psikopattan asla kurtulamayacaktım kurtulmak isteyende yoktu zaten ,ha bu da demek oluyor ki ölümüme kadar çok acı çektiricek  , çok kan görücek ve çokça hatırlanacaktım . Bora Keskin ..
Onu öldürebilirdim ama bu zevk almamı sağlamazdı bu yüzden O, isteği üzerine acıya maruz kaldı .
Çocuk bu küçük sürprize bayılmıştı, yani bence .
Beni hiç unutamayacaktı onda daima bir iz bırakacaktım . Histerik bir gülüş attım "iz" kelimesi tamamen onunla özdeşleşecekti hemde bir ömür boyu .
Ama bunun ikinci raundu gelecekti buna da emindim , ha bu hesaplaşmayı sabırsızlıkla beklediğimi de belirtmeden geçemeyeceğim.

Saat sabahın 6 sına geliyordu , Bora Keskin hala bodrum katında elleri bağlı bir şekilde duruyordu . Artık onu yollama vaktiydi , oturma odasından çıkarak bodrum kapısına doğru yöneldim .
Sakin ve emin adımlarla merdivenleri inip koridorun sonuna ulaştım işte büyük an (!)
Kapıyı yavaşça açıp içeriye baktım bomboştu .
Bu imkansız diye düşündüm ;
-" Nerdesin çocuk ."
Yatağa ilerledim her yer darmadağındı yatakta kan izleri duruyordu , etrafa gözlerimi gezdirdim ve loş ortamda beyaz bir şey gözüme çarptı.
Komidinin üstünde bir kağıt vardı .
Oraya yönelip kağıdı aldım , içinde de kan izler vardı . Açıp okumaya başladım ;
" Bu yaptığın yanına asla kalmaz Polat . Bu kanı görüyor musun ? Bu kana senin kanın karışmadan hayatından çıkmayacağım ! Ha Ama, Her şeye rağmen Güzel bir geceydi (!) Çok sevineceksin çünkü Sıra bende ; beni nasıl ağırladıysan aynı özenle bende seni ağırlayacağım ,sana çok daha güzel bir gece yaşatacağım ,bu geceyi asla unutma Polat ."

Gülümsedim .
Nasıl unutabilirdim ki(!)
Aradığım şeye kavuşacaktım sonunda , oda benim gibi bir psikopattı . Acıya uzun zamandır ihtiyacım vardı ve o bana bunu verebilirdi .
Bu gördüğüm kan acının imzasıydı , acı çekeceğimin teminatıydı hatta .
Notu alıp son kez yatakta ki kana baktım .
Ve bir çırpıda çarşafı çıkarıp onuda kendimle yukarı çıkardım .
Nasıl yaptı bilmiyorum ama evden herhangi bir saatte çıkıp gitmişti .
Umrumda değildi zaten .
O haliyle epey zor çıkmış olmalı burdan (!)
Hayalet çocuk .

******
Bugün işbaşıydı .
Çizimlerimi bitirmiştim Betül hanım tahminimce  bugün yanıma uğrayıp çizimlere bakacaktı ama,
İşe hiç gidesimde yoktu çok yorgundum tüm gece uyumamış sabaha kadar oturmuş ,Bora Keskin in acı seansıyla uğraşmıştım (!) Ah kahretsin keşke önce uyusaydım .
Kendi kendime göz devirdim .
"En azından Okul yok ! Bu iyi " diye geçirdim içimden .
Bugün dersim yoktu o yüzden işe erken gitmek zorundaydım saatte zaten 12 ye geliyordu önce kısaca bir duş almıştım şimdide odamda ne giysem diye düşünüyordum .
Evet düşünüyordum !
Ama hangisi güzel ve seksi görünürü değil de eşofman mı yoksa pantolon , tişört mü diye düşünüyordum (!)
Pekala .
Siyah bir pantolon siyah şifon bir gömlek ve bir deri mont .
Hayatım bundan ibaretti deri mont, tişört ,pantolon ..Tek fark işe giderken gömlek giyerek kendimce büyük bir değişiklik yapıyordum !
Saçlarımı yine açık bıraktım botlarımı çektim ve hızla mutfağa indim .
Limonlu suyu ihmal etmem demiş miydim ?
Onuda sıkıp içtikten sonra çizim dosyalarımı , çantamı ve araba anahtarlarını alıp evden çıktım .
Yorucu bir güne başlıyordum . YİNE .

****
-" Hoşgeldiniz İdil hanım ."
Kafa sallayıp asansöre yöneldim . Şimdi işin yoksa birde asansör bekle , iki saat gelmez !
Ve girişte ki o kız , adı Meyra mıydı neydi !?
O Şerefsiz patronum ,kızı girişe koymaktan vazgeçmiyordu. Benim anlamadığım bu kız hiç sıkılmıyor mu gelen geçene " nassınız efendim hoşgeldiniz efendim iyi günler efendim " deyip duruyordu .
Ben olsam istifamı basar çıkardım kız kapıda resmen bunları söylemek için para alıyordu . Gerçi kolay yoldan para kazanıyordu eh bu da farklı bi bakış açısı tabi .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALALA  #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin