7.

155 5 0
                                    

Jen co jsme vešli, lapali úplně všichni po dechu. Celý strop byl posetý svíčkami. Kouzelné. Šli jsme mezi dvěma stoly. V davu jsem ještě zahlédla bratra jak něco říká svým kamarádům.

Mc Gonagalová vytáhla kus pergamenu, kde byly naše jména. ,, Postupně budu číst vaše jména a vy se posadíte na žildi."

,,Eleanor Wolfová"... Každý napjatě čekal kam bude kdo zařazený. ,,Ron Weasley"  ,, Nebelvír" .. poté šly moje kamarádky a všechny byly zařazeny do Zmijozelu. Jsem na ně pyšná.

,, Hermiona Grengerová" kloubouk za chvilku věděl kam ji dát. Jasný Nebelvír. ,,Harry Potter" síň utichla.
,, Můžeš jít jak do Zmijozelu tak do Nebelvíru" šeptal klobouk. Moc dobře jsem, ale věděla kam on chce.

,,Tak ať je to tedy Nebelvír" od Nebelvírského stolu bylo slyšet jásot a všechno možné.

,, Abigail Clear Strengerová" a já s nádechem si šla sednout na stoličku.

,,Jsi velmi statečné a odvážné děvče. Hodila by jsi se do každé z kolejí. ..." ,, Prosím Zmijozel.." šeptnu. ,, Zmijozel? Nu dobrá. Tak ať je to tedy Zmijozel"
Dokončil řeč moudrý klobouk.

Od Zmijozelského stolu bylo také hodně křiku. Sedla jsem si k mým kamarádkám a čekala až pár studentů najde své místo.

,,Aby jsem tak ráda, že budeme spolu na koleji" výskla Nancy a Bella. Když jsem se koukla kdo byl ještě zátěžen do Zmijozelu, úsměv nahradil mračící výraz.

Naše blondýnka byla zařazena taky sem. Bože proč mě trestáš.

,,Aby všechno dobrý?" Ptala se ustaraně Pensy. ,,Joo vše v pohodě" a udělala jsem na ni falešný úsměv.

Slova se ujal Brumbál. ,, Přeji vám krásný večer studenti. Prvňáci mají zákaz...." A už jsem vypínala. Proslovy a hlavně kázání do duše nenávidím.

,,Tak tedy úspěšný školní rok a dobrou chuť" popřál nám a my se s chutí vrhli do jídla, které se objevulo na stole.

Po večeři nás prefekti zavedli na kolej.  Byla nádherná. ,, Chlapecké ložnice v levo" ,, a dívčí zase v pravo" doplňovali se. Bylo to roztomilé, myslím že by mohli být i spolu.

,, Sestřičko blahopřeju. Teď z tebe bude ta nejlepší čarodějka" mrknul brácha a obejmul mě.

,, Dobře a díky. Půjdu napsat poom dopis mamce a taťkovi." A už jsem běžela k nám na pokoj.

,,My tu budeme všechny?" výskala jsem jak pominutá. ,,Ano Aby hlavě se uklidníme ano" hrála si na psycholožku Bet.

,, Mám vás holky moc ráda" a běžela jsem všechny holky naráz obejmout.
,, My tebe " ozvalo se sborově.

Kufry už tu byly takže jsem vzala brko a papír. Omluvila se holkám, že za chvilku přijdu.

,,Darkcy, pojď ke mě" zašeptal jsem. Za chvilinku mi moje sovička stala na rameni.

Pohladila jsem ji a začala psát.

Milý rodičové,
Jsem zařazená do Zmijozelu. Mám takovou radost a doufám, že jste na mě pyšní. Moudrý klobouk nevěděl kam mě má zařadit, ale pak mám přání mě poslal tam kam jsem chtěla. Marcus vás zdraví a já posílám pozdravy a pusu.
Vaše milující dcera Abigail

Dopsala jsem a řekla Darksy kam to má donést. Zahoukala a zmizela ve tmě.

Pozorovala jsem hvězdy. Tak krásné a magické. Najednou jsem uslyšela zvuk. Byl to chlapecký. Už jsem držela hůlku v ruce na obranu.

,,A heleme se kdopak tu je?" smáli se dva kluci asi o rok dva starší jak já.
,,Ztratila si se?" ptal se ten druhý. Byl milý. ,,Ne" odsekla jsem.

,, Pardón milejdy, ale v tuhle dobu bys měla být na koleji. Prvňák určitě" mrknul na mě.

,,Musela jsem poslat dopis. Nikomu to neříkejte děkuji" s úsměvem já se vytratila.

,,Neboj se" řekli oba dva a já pomalu běžela na pokoj. ,, Ach Strengerová, Strengerová. Nevíš kdy máš jít na pokoj, že se touláš v noci po hradě?" Ptal se s úšklebkem Malfoy.

,, Vím. A tobě může být šumák kde jsem a dokdy kde budu" vyšlo mi z úst a mířila si to ihned do pokoje.

,,Ten Malfoy je poděs" mračila jsem se. ,,Co ti udělal tentokrát?" ptala se Nancy. ,, Vlastně nic, ale má ty hloupé řeči" odfrkla jsem si.

,,To bude dobrý" konejšila mě Pensy s Bellou.

,,Holky už půjdeme na kutě. Ať jsme ráno svěží" vykouzlila jsem úsměv na tváři.

,, Dobře tak dobrou noc holky" zvolala zvesela Bethy. ,, Tobě taky" ozvala se Pensy s Bellou. ,, Všem krásné sny" Nancy. ,, Mám vás ráda Dobrou" ukončila jsem a vydala se do říše snů.

Zmijozelská princezničkaKde žijí příběhy. Začni objevovat