6.

161 5 0
                                    

Když jsme s holkami vystoupily z vlaku byla už tma. ,,Ségra hodně štěstí, a držím ti palce" objal mě brácha a s jeho kumpány odešel.

,,Já chci tvého bráchu" zaláskovala se Bethy. ,, Ach Beth hlavně se do něj nezamiluj" zašlebila jsem se a ona se na mě koukla s vraždícím pohledem. Holky se jí smály a já už to taky nevydržela a smála se s nimi.

,,Ahoj Aby" pozdravila mě Hermiona. ,, Ahojky Herm. Tak co těšíš se? Ano těším moc. Chtěla jsem ti něco říct" a mrkla na mě.

,,Holky jděte za Hagridem a já Vás pak doženu" ,, Dobře mami uvidíme se" zamávali mi a ztratili se v davu.

,,O co jde Hermy?" chci jít rovnou k věci. ,, Určitě si slyšela o tom jehož jemného se nesmí vyslovit?" Kývla jsem.

,, Znáš Harryho Pottera? " To si dělá srandu? ,,No vím o koho jde" ,, Je tady ,a bude s námi v ročníku" Hermy vypadala šťastně,ale já ne. Jeho otec a matka chodil s mojí matkou a otcem  do stejného ročníku.

Jeho otec si bral mého otce jméno neustále do pusy. Uvidíme jaký z něho bude synáček.

,,Aby všechno v pořádku?" ptala se ustaraná Hermiona. ,,Ano všechno je v pohodě" lhala jsem. Teď nemůžu řešit minulost. Zakroutila jsem hlavou a šla k loďkam.

,,Tak teď jste tu všichni" promluvil Hagrid. ,,Nastupte opatrně do loděk po čtyřech" a tak jsme všichni udělali.

Posadila jsem se vedle kluka s blonďatou hlavou. Jop bude to blondýna. Usmála jsem se v duchu.

Ten kluk si toho všiml. ,, Co je k smíchu" hned se obořil. ,, Co by bylo? Nic." vstek se ve mě vařil. ,,Tobě tak budu věřit" odsekl. ,,Na tvém místě bych věřila" proč já radši nedržím tlamu.

,,Jsem Draco. Draco Malfoy" a podal mi ruku. ,, Já Abigail Strengerová" přijala jsem ji. ,, Ty si Strengerová? Tvůj otec pracuje s mým na ministerstvu" usmál se. ,, Hmm bezva"pokrčila jsem rameny.

Věděl, že mě jeho kecy nudí tak se otočil a sledoval majestátný hrad co zrovna vykoukl.

Lapala jsem po dechu taková krása. ,,Páni" vydechla jsem. ,, Krásný že?" Kývnu na souhlas.

Když loďka zastavila a my konečně dojeli k hradu chtěla jsem vystoupit, ale naše blondýna loďkou drkla a já spadla do ledové vody.

,,Malfoy ty ty..." Vrčela jsem na něho.
,,Co já Strengerová? Co mi uděláš" provokoval.

Ještě, že mě mamka naučila pár kouzel. Vyřkla jsem jedno a byla jsem suchá. ,, Počkej po hostině ty blondýno" uchcechtla jsem se a běžela za holkama. Viděla jsem naposledy jeho udivený výraz. Ještě se otočím a pošlu mu pusu.

,,Co si dělala v té vodě?" Smála se Nency. ,,Ale nic. Naše blondýnka mě tam schodil" smála jsem se. ,,Že by Malfoy?" ,, Jo, zmetek " to už , ale k nám kráčela Profesorka.

,,Vítám Vás v Bradavicích.
Teď budete zařazeni do 4 kolejích. Jmenují se Nebelvír, Zmijozel, Havraspár a Mrzimor. Poté Vás budu volat a na hlavu vám nasadím moudrý klobouk, který vás zařadí mezi jednu ze čtyř kolejí. Pojďte za mnou" dokončila monolog profesorka.

A všichni jako poslušní beránci jsme ji následovali do velké síně.

Zmijozelská princezničkaKde žijí příběhy. Začni objevovat