"D/N! Du skal op!" Det er Jonas.
Min mor rejste til New York på forretningsrejse i sidste måned, hun kommer tilbage i sommerferien, men indtil da er Jonas, Nellie og jeg alene. "Lauge står og venter!"
"Skal nok!" Jeg skynder mig og tage noget tøj på og lægge lidt makeup. Jeg går nedenunder, Lauge står i stuen og snakker med Jonas.
"Hej skat" smiler Lauge. Jeg løber i armene på ham. "Heeej" jeg kysser ham på kinden. Hans hånd nærmer sig min røv, men jeg tager den og gør at vi holder i hånden istedet.
"Vi går nu Jonas" smiler jeg og åbner døren. "Vi ses!" Smiler han tilbage.Vi finder en plads i toget. "Det er helt vildt at det snart er sommerferie igen." Siger jeg.
(2'eren er nogle måneder senere)
"Ja, vi starter sku snart i 2g!" Siger Lauge.
Vi ankommer ved stationen. Gymnasiet ligger nærmest lige ved siden af så det tager ingen tid før vi er der. Vi går ind i den klasse vi skal være i og sætter os på vores plads, fordi det er sidste dag må vi sidde hvor vi vil så mig og Lauge sidder sammen. Thor kommer som den næste.
"Godmorgen" smiler han og sætter sig overfor os. Vi sidder ved et firkantet bord så der er én plads tilbage. Anthon skifter klasse efter sommerferien og kommer nu til at være sammen med os andre, det må også være træls at være den eneste der ikke går i klassen.
Maxi, Lauge, M, C, Thor, munke og mig går i klassen, uden Anthon.. nedern
Resten af klassen kommer hurtigt efter os, C og M har taget to stole og sat sig ved hver bordende så vi alle sidder samlet.
Eller munke og Maxi er her ikke, men det er fordi de er på udsmykningsopgaven fordi der er gallafest på skolen iaften. Jeg skal selvfølgelig følges med Lauge, han er jo min kæreste. I aften har Lauge og jeg faktisk 2 måneders dag, vi skal ud og spise her efter skole og efter vi har spist tager vi begge hjem igen får at få galle tøjet på. Jeg glæder mig rigtig meget. Thor er begyndt at hænge meget ud med M, jeg tror ikke de har noget, men de er ihvertfald gode venner. Anthon er ikke i et forhold, men han har ikke manglet noget overhovedet når det kommer til piger, dem har han haft travlt med. Han er gået meget til alkoholen, især efter det med hans mor og ja ikke for at lyde selvisk, men jeg tror også at jeg har en stor finger med i spillet. Hans mor var i en bilulykke lidt efter julen, Asta og Alma var bagi, de overlevede heldigvis begge, men moren fik en punkteret lunge, hun har det bedre nu. Heldigvis var Esmeralda ikke med, hvem ved hvad der ville have sket med en lille baby som hende?Vores lærer træder ind ad døren. "I kan vælge om i vil se film eller om i vil hjælpe til nede i hallen" siger hun. "Alle dem der vil se film rækker hånden op" siger hun og rækker selv hånden op i vejret. To af pigerne fra pp (pink panthers - hvis i kan huske dem😂) og en ad drengene fra fodboldholdet rækker hånden op.
"Godt, så finder jeg en film frem heroppe og så kan i andre gå ned i hallen og hjælpe" smiler hun. Selvfølgelig er det nogen fra Pink P (pp kommer til at være Pink P fra nu af😁) og fodboldholdet der bliver her, hvad nu hvis de rent faktisk skulle lave noget andet end og kigge sig selv i spejlet.
"Kommer du skat?" Spørger Lauge.
Jeg kigger op og ser ham stå og vente,
Jeg må vist have gået i spåner der.. de gør mig bare så sure, jeg hader pink panthers!
"Hvorfor vil de dog hjælpe de mongoler i hallen, de er der for en grund" "ja og gøre rent"
Hvisker de to fra Pink P til hinanden.
De gør mig så sure og jeg Lægger hurtigt mærke til at Lauge næsten skulle til at sige noget, men lader være. Så nu kan jeg jo gøre det.. "de er ikke mongoler! Lad være med at hate på folk bare fordi de ikke går i pink tøj og bruger hvert minut af deres dag på at kigge sig selv i spejlet!" Nogle vil sige at jeg har et vredes problem, det tror jeg faktisk også.
Jeg vender mig mod de andre igen, som står med nærmest åbne munde, undtagen lige drengene, de er flade af grin. "Kom smukke" griner Lauge og tager armen om mig.UNDSKYLD, UNDSKYLD, UNDSKYLD!
Jeg ved godt at jeg sagde den ville komme ud ihvertfald inden nytår, Sorry
Har haft totalt skrive blokering så begyndte lige på en helt ny "historie" da det nogle gange hjælper med ideer til den her historie. Hvis i forstår😅
Lover at oploade noget mere.LOVE YA❤️
- Sebrine
YOU ARE READING
Jeg Elsker Dig Jo 2
Fanfiction🚫Dette er 2'eren til Jeg Elsker Dig Jo🚫 Sommerferien starter, kæresten elsker, festen kører og vennerne svigter. Hvad sker der i D/N liv ligenu?