Efter at have hjulpet til nede i hallen fik vi fri.
Lauge og jeg går mod bussen, vi holder i hånden og snakker. Vi snakker godt sammen, meget bedre end jeg og Thor eller Anthon gjorde. Vi kan snakke om alt. Bussen ankommer ret hurtigt efter os og vi finder buskort frem og checker ind. Vi sætter os ved en firemands plads, nogle piger sidder der i forvejen og jeg når ikke at se hvem det er inden vi allerede har sat os. Det er de to piger fra pink p som jeg råbte af i klassen.. akaaavet.
Pigerne sagde Hej til os, men vi svarede ikke.
Lauge tog den ene høretelefon i øret og rakte mig den anden. Jeg smilte og tog imod den.
Jeg lå med hovedet op ad Lauges skulder og kiggede ud af vinduet. Jeg ser en af pigernes reflektion i vinduet og ser at hun kører hendes ben op ad Lauges. Hvad fanden laver hun?!
Jeg sender hende et dræber blik og hun sender et tilbage. Jeg kigger op på Lauge, han kigger i forvejen på mig. Jeg er så bange for at miste Lauge eller at han er utro, mit forhold til Thor har nok ødelagt mig lidt, men jeg elsker ham jo stadig.. Lauge skriver noget på hans telefon og viser det til mig.
Ik tænk på hende. Jeg elsker DIG
Jeg kigger på ham igen og løfter skuldrene.
Thor sagde også at han elskede mig..
Han begynder at skrive igen.
Jeg mener det. Hun er bare jaloux fordi hun ikke kan få mere end en one nighter. Jeg er forelsket i dig og jeg vil ikke ihvertfald ikke vælge dig fra for hende.
Jeg læste det hurtigt og smilte til ham.
Han kysser mig i hovedebunden.
Vi er ved strøget nu. Vi stiger ud af bussen og går direkte mod Illums, jeg er mega sulten.
Vi sidder på oc og får en kaffe da Thor ringer til mig. Jeg tager den hurtigt da jeg ikke vil have at Lauge ser at der står "Thor❤️" på displayet.
Samtalen:
D: Hej
T: Hej
D: Hvaså?
T: Jeg ved det ikke
D: nåh men jeg sidder altså på oc, kan vi ikke snakkes ved til festen?
T: med hvem?
D: Lauge..
T: Vi ses til festenHan lagde hurtigt på.
Lauge og jeg snakker videre og vi bliver hurtigt færdige med vores kaffe.
"Vi ses skat" siger Lauge da vi står ved min havelåge. "Vi ses" smiler jeg. Vi kysser farvel.Så kom der endelig endnu et kapitel! Håber i kan lide det❤️
Love ya❤️
- Sebrine
ESTÁS LEYENDO
Jeg Elsker Dig Jo 2
Fanfic🚫Dette er 2'eren til Jeg Elsker Dig Jo🚫 Sommerferien starter, kæresten elsker, festen kører og vennerne svigter. Hvad sker der i D/N liv ligenu?