Død af overdosis og mudderglidning

192 6 1
                                    

Jeg vågner op i total smerte. Jeg har lagt på en lorte madras i to dage nu og har slet ikke kigget mod City bois campen siden pigernes udbrud mod mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, M har jo ret, jeg springer fra dreng til dreng når den ene bliver for kedelig og den anden for spændene.. Jeg burde gå derover i dag, men jeg ved ikke om jeg tør. "Har du sovet godt?" Spørger Jonas stille da jeg træder ud af teltet. Jeg svarer med et langsomt nik og et gab. Jeg går ud af teltet og er ved at glide i alt mudderet da jeg prøvede og tage min makeuptaske inde fra teltet af. Jeg går mod fælles toiletterne da en hånd rør min skulder. Det er Thor. "Hey" siger han. Jeg svarer ikke, men fortsætter målrettet mod pige toilettet. "Du skal ikke tage dig af M." Fortsætter han. Jeg er stadig ikke stoppet med at gå. "Hun har det ikke godt." Siger han igen. Jeg stopper og vender mig mod ham. "Hvad mener du?" Spørger jeg ham.
"Hendes bror er lige død. Overdosis" svarer han stille. "Jesper?" "Andreas?" Hun har to brødre og hvis det skulle komme som nogle overraskelse så datede jeg en af dem, Andreas. Så der var et kort håb om at det var Jesper.

Et lille hurtigt kapitel til jer❤️
Jeg mangler stadig nogle eksamener, men jeg har været op i tre indtilvidere.
Engelsk (12), naturfag (4), dansk (7).
Så det er jo gået okay hahah.
❤️❤️ love u ❤️❤️

Jeg Elsker Dig Jo 2Where stories live. Discover now