Efter Thor havde fortalt mig om det med m og hendes bror, drak jeg ret meget. Jeg glemte fuldstændigt alt om det. Ikke rigtig fordi jeg var ked af det over det, selvfølgelig er det trist og jeg er da ked af det på hendes vegne, men jeg har aldrig været god til følelser. Overhovedet. Jeg har altid tænkt "årh slap dog af tudefjæs" hvis nogle græder over noget jeg slet ik fatter hvorfor, dog kan jeg godt vise medlidenhed hvis jeg forstår det de tuder over, men ellers ik. Hvilket er vildt dobbeltmoralsk af mig for hvis jeg er ked af det så vil jeg have at folk er søde mod mig ligemeget hvad, samtidig vil jeg heller ikke have medlidenhed. Det hader jeg.
Jeg drak egentlig mere fordi jeg er vildt deprimeret for tiden, og ville glemme det hele, mit liv og faktisk mest af alt mine forhold med Thor og Anthon. Det er vildt latterligt, men mest af alt er jeg nok mere depri over at jeg ikke er sammen med ham jeg elsker.. Jeg savner Thor overalt på jorden og jeg ville ønske vi kunne være sammen, men jeg har hørt rygter om at han ser en anden og med rygter mener jeg at Anthon har sladret. Som altid haha. Så det er måske mindre et rygte og mere fakta. Anthon siger han ikke har følelser for mig mere og jeg tror på ham. Og dog tror jeg også at hvis jeg vente mig mod ham og ville være i et forhold med Anthon så ville han ikke sige "nej tak du", men man ved jo aldrig. Især ikke med Citybois.
LÆS DET ER OK VIGTIGT HAHAH!
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼Hej alle! Hahah
Jeg ved jeg ikke har været så aktiv her for nylig hehe, men som jeg har brokket mig på tidligere opslag så har jeg rigtig meget og se til. Jeg er for eksempel lige gået ud af folkeskolen, jeg skal have det rigtig mind set til når jeg skal på efterskole her efter sommerferien plus at jeg også lige har fået job i Fakta som selvfølgelig også lige skal passes, men jeg vil prøve alt det jeg kan for at opdatere noget mere.
Jeg havde lige tid ligenu ihvertfald, er i bilen på vej hjem fra ferie på Bornholm. Tror vi er i køge nu og der er stadig tre timer hjem eller noget og jeg har altså kørt siden imorges😴 nåh, når jeg først går igang med at skrive kan jeg jo slet ikke stoppe, men jeg vil prøve nu hahah håber i kunne lide den lille opdatering jeg lige fik lavet og bliv endelig ved med at læse når jeg poster for jeg har noget spændene i ærmet.
YOU ARE READING
Jeg Elsker Dig Jo 2
Fanfiction🚫Dette er 2'eren til Jeg Elsker Dig Jo🚫 Sommerferien starter, kæresten elsker, festen kører og vennerne svigter. Hvad sker der i D/N liv ligenu?