Lauge skubber fra sig! Thor og D/N ses igen efter lang tid.

192 11 3
                                    

"D/N?" Jeg vender mig om. "Lauge?" Siger jeg chokeret. Han begynder at smile, hans smil smitter så selvfølgelig smiler jeg også. Vi krammer i nok fem minutter før vi bliver stoppet af Sofia, hun er åbenbart Lauges nye kæreste. Hun er vildt smuk! "Hvad laver du her?" Spørger Lauge så. "Øhm sikkert det samme som dig" griner jeg. "Og hvad er det?" Griner han også. "Jeg skal være hammer stiv, intet kan stoppe mig!" Griner jeg vildere. "Jeg tror du er på godt vej allerede" griner Sofia.
"Du er ikke fuld, vel?" Spørger Lauge mere seriøst. "Ved ik, ligner jeg det?" Svarer jeg, efterligner lidt hans seriøse stemme. Både mig og Sofia griner af det. "D/N du må ikke blande alkohol og piller!" Siger han. "Lauge slap nu lidt af, jeg er ikke død endnu." Svarer jeg imens jeg går lidt væk fra ham, jeg vil gerne hen til bois teltet jo.. "nej, men det kan du!" Råber han og tager fat i min skulder. Han prøver at trække mig hen til sig, men da jeg er lidt halv snalret så falder jeg. "Lauge!" Råber Sofia. "Hvad går der af dig?" Fortsætter hun. Jeg rejser mig hurtigt op. Lauge ser virkelig sur ud, jeg håber virkelig han har fået arbejdet på sin vrede for ellers ender det her ikke godt for mig. "Det er okay" siger jeg stille til Sofia.
"Lauge, er du okay?" Spørger Sofia, hun går mod ham. Jeg ved udemærket hvordan det her vil ende så inden Sofia får blå mærker, går jeg mod hende, skubber hende lidt væk og tager så fat omkring Lauges ansigt med begge hænder.
Vi får øjenkontakt, jeg smiler til ham og jeg er ret sikker på at jeg får et lille et tilbage.
"Hey! Hvad laver i?" Råber nogle bag os.
Jeg vender mig om og ser Thor stå med en Verdi flaske, man har vel lov til at være fin på den.. Jeg foretrækker nu belvedere.

I får lige to afsnit idag! Håber i kan lide dem:) Roskilde turen skal selvfølgelig nok blive lidt mere spændene, bare vent og se!❤️

Jeg Elsker Dig Jo 2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang