Vi kører rundt om hjørnet og ser de mange telte. Heldigvis er der ikke så lang kø, da vi kommer to uger senere end nogle andre.
Vi går direkte ind efter vi har fået et armbånd på, og begynder nu at finde en god telt plads.
Jeg prøver virkelig ikke og tænke på Anth eller Thor for den sags skyld, de fylder så meget i mit liv, at det er svært.. En af Jonas venner løber hurtigt over til en kæmpe plads og jeg havde egentlig ikke så meget og sige, jeg er den mindste og totalt outsider. Teltet bliver hurtigt slået op og vi får sat os i nogle medbragte stole med øl i hånden. Jeg kigger lidt rundt på teltene omkring os da jeg ser et meget bekendt telt, et lilla telt med gule spray malings striber samt et kæmpe klistermærker på siden som siger "Bois Tour", præcis det telt jeg sov i sidste år.. med Thor og anth.. det er sindssygt gode minder. Jeg stiller min øl ned på græsset, jeg overser tydeligvis kop holderen indbygget i stolen, og går mod bois Tour teltet. "D/K/N hvor går du hen?" Råber Jonas. "Kommer om lidt" råber jeg tilbage. Jeg kommer sikkert til at fortryde det her, men jeg fortsætter. Jeg nærmer mig stille og kan allerede høre deres grin, M, C og thors grin er meget unikke og jeg kan huske den fuldt ud. Jeg savner dem.
أنت تقرأ
Jeg Elsker Dig Jo 2
أدب الهواة🚫Dette er 2'eren til Jeg Elsker Dig Jo🚫 Sommerferien starter, kæresten elsker, festen kører og vennerne svigter. Hvad sker der i D/N liv ligenu?