Bölüm - 2 - Nah !

50 3 1
                                    

İkinci bölüm biraz geç geldi biliyorum, ama bazı ailevi sorunlarım var.. Her neyse.
2016 yılımızın bitimini ve 2017 yılının başlangıcını kutlarım !

Ayrıca İstanbul, Ortaköy'de olan hain terör saldırısını da şiddetle kınıyoruz ve lanetliyoruz !!!

İyi okumalar..^^

"Nah !" diye bağırdım arkasından. Ama şu anda onu pek de umursayacak bir vaktim yoktu. Sadece beş ayım kalmıştı ve benim parayı acilen bulmam gerekiyordu.

Düşün Duru.. Düşün..

"Duruspu!" diye anıran Rabiaptal'ıma baktım. Gerçekten sinirlenmiş olmalıydı ki bana "Duruspu." diye hitap ediyordu. Genelde az küfür ederdik ama Rabia sinirlendiğinde cidden küfür ediyordu. Hem de inanılmaz derecede. Ben mii..?

Ben imanlı bebeyim hehe.. Şaka, bir erkekten daha çok küfür edebilme kapasitesine sahibim ve bazen kendimi tutmayıp küfür edebiliyorum. Her neyse..

"Ne var lan!?"  diye tip tip bakış atarak sordum. Bu bakış 'ne diyorsun seni lanet olası' bakışıydı. Evet, çok şekil bakışlar atabiliyorum, susun. Hıh..

"Duru, bir daha o piçle konuşmayacaksın, duydun mu beni!?" diye gürledi. "Şşşt, yavaş ol api." diye karşılık verdim. Hay vermez olaydım.

"Bana bak lan salak! Burda seni düşünüyoruz, sen gelmiş troll geçiyorsun! Alırım ayağımın altına, görürsün gününü!" 

Açıkçası, bunu en son söylediği zaman beni "gerçekten" ayağının altına almıştı.. 

"Yok, şeyinin altına alacaktı. Kızım, insanda az mantık olur lan." diyen mantığıma "Sus lan." diye hırladım.

"Her neyse, senin şu para işi ne oldu?" deyince içimle konuşmayı bıraktım ve Rabiaptal'ıma yöneldim. 

"Hiç.. Var daha." konuyu değiştirmek istiyordum.. Vee en sonunda aklıma bombastik bir fikir geldi..!

"Hadi bir şeyler yapalım, Rabia."

"Nah !" bunu derken işaret parmağını yalayıp, havaya kaldırdığını sesinden anlamıştım. 

"Neden yaa?" diye sordum.

"Allah'ın kezosu, en son 'Bir şeyler yapalım' dediğinde, gecekondunun birini ateşe verdik.. Geceyi nezarethanede geçirdik." diye böğürdü. 

"Böğürme be!" diye sızlandım. 

Tamam, ben hep "Bir şeyler yapalım" dediğimde sonucunda hep bir şeyler olur ama ben en başından diyorum "Bir şeyler yapalım" diye.. Benim suçum ne hııııııııı..? 

"Böğürmüyorum!" diye bağırdı.

"Böğürüyorsun!"

"Böğürmüyorum!"

"Böğürüyors-"

"Hayır, ikiniz de bağırıyorsunuz. Susun, baş belaları." diyen sesle donup kalmıştım. Ağzım beş karış açık kalmıştı resmen. Bu o lanet olası Göksel'den başkası değildi tabii ki! 

Nerden mi anladım? Sesinden tabii ki manyak mısınız..? Fesat anlamayın, radarlarım felan yok. Ayh, neyse ben saçmalamadan susuyorum.

"Sen ve saçmalamamak?" diyen mantığıma bir kaç küçük küfür saydırıp, Göksel'in ne dediğine odaklandım.

Yada odaklanmaya çalıştım. Çünkü, gerçekten çok rahatsız edici derecede uyuz bir ses duyuyordum ve bu dikkatimi dağıtıyordu..

"...anladınız mı beni!?" diye gürledi. Tüh be, kaçırdım ne dediğini...

Şaka MısınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin