Capitolul 6

5.3K 255 41
                                    

Simt cum oasele mele se rup si se rearanjeaza. O durere sfasietoare ma strapunge.

Il vad pe Adam. Vrea sa se aproprie dar o mana subtire si fragila il opreste. Lee.

-Aaaaaaaa!!!! Adaaaaaaaam! strig durerea fiind insuportabila.

Ma uit la mainile mele. Dar vad doua labe mari de lup. Simt cum si restul corpului meu se schimba. In cioburile de pe jos vad un mare lup alb cu urechile si labutele roz. Nu se poate!! Asta sunt eu?!

Fug inspre...habar nu am. Fug in padure. Ma simt asa plina de energie.

Adam pov

Fug dupa ea transformandu-ma in timp ce alerg. O caut cateva minute dupa care o vad fugind in fata mea. Ma arunc pe ea si o opresc di goana ei nebuna.

Simt cum isi infige dinti in gatal meu. Urlu de durere. Nu pot sa mor asa. Tot frigul a inceput sa dispara. Vad o lumina alba.

-Fiule...ce cauti aici?
-Cine esti tu? intreb surprins
-Eu sunt Sf. Petru. Esti la granita dintre viata si moarte. Vrei sa intri?!
-Pai...tu ce crezi? Normal doar nu o sa stau aici toata eternitatea...
-Copile, esti asa tanar! Nu te pot lasa sa treci. Trebuie sa te intori. Ea are nevoie de tine...Alpha Adam.

Ma trezesc pe o pajiste pe jumatate verde. Cealalta jumatate fiind arsa. Iarba neagra fiind in contrast cu cerul mov.

-Nu poti sta aici. Trebuie sa te intorci la ea. Ea are nevoie de tine. Tu ai nevoie de ea. Eu am nevoie de ea.

Un glas domol se aude din toate partile.

-Cine esti? intreb nedumerit
-Sunt eu. Dark.
-Lupul tau interior. alta voce se aude.
-Tu cine esti?
-Ea e Angela. Lupul interior al Madeei. raspunde Dark
-E timpul sa pleci. aud vocea Angelei dupa care simt doar durere.

Deschid ochii. Sunt in padure. Exact acolo unde Madeea m-a muscat. Ma transfor in om si plec spre vila haitei.

La intrarea haitei un gardian apare.

-Domnule, o curva a trecut azi teritoriul haitei noastre. A spus ca s-a pierdut. Eu si Max am dus-o in temnita unde a fost batuta de Max. Si stiti dumneavoastra si putina distractie.
-Foarte bine baieti. Vreau si eu sa fut curva. Du-ma la ea.

Madeea pov

Gardianul acela Max parca m-a adus aici. M-a batut si m-a violat. Nu pot sa cred ca tot ce aveam mai scump pe lume mi-a fost furat cu atata brutalitate.

Usa se tranteste de perete. Sacul de pe cap nu imi permite sa vad cine a venit.

-Sa vedem cine e curva.

Acest glas. Parca l-am mai auzit.
Sacul imi este smuls de pe cap.

-Madeea?!
-Lee?! Ree?!

Usa se tranteste de perete. Din nou.

-Curvo ridicate.
Glasul acesta imi trimite fiori in tot corpul.
-Adam...spune Ree dar nu apuca sa termine pentru ca Adam ma insfaca si iese din camera.

-Adam?! spun sperand ca ma va auzi.
-Madeea? Tu esti curva despre care vorbeau Max si Alec?
-Adam...Max m-a violat....

Adam pov

-Adam...Max m-a violat....

Lacrimile vorbesc pentru ea. O iau pe sus si o duc in camera mea. O asez usor pe pat. Pare atat de fragila ca imi e frica sa nu o sparg.

-Am ceva de rezolvat. Dormi!!

Madeea pov

A plecat. Dar a spus sa dorm. Niciun "iubito", nimic. Ce am facut??

Adam pov

Dark a luat-o razna cand a auzit ca Max a violat-o pe Madeea.

Cum a avut tupeul asta

Nu stiu Dark. De ce nu il intrebi?

Ai face bine sa nu iti bati joc de mine ca s-ar putea sa-ti fut una de nu mai apuci ziua de maine.

Bine. Bine periculosule. Ce propui sa facem?

Lasa-ma la conducere!

Bine.

Il las pe Dark sa ia controlul si schimb directia mergand la antrenamentul soldatilor.

Dark ce dracu vrei sa faci??

Dark pov

Alan. Max. Ati dat de dracu. In clipa asta la cati draci am nici daca te inghite Iadul nu mai scapi de mine.

A mea!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum