Dupa 9 luni
Madeea pov
Au trecut 9 luni de cand sunt in Chicago. Niciun semn de la Adam, Lee sau Ree. Oricum cred ca acum probabil se bucura de Luna lor, Mazikeen. Dar nici ca imi pasa.
In 2 zile trebuie sa nasc si sunt foarte emotionata. Daca vor fi complicații? Sau si mai rau. Daca unul dintre noi moare? Nici nu vreau sa ma gandesc.
Cartea din pat striga sa fie deschisa. O rasfoiesc citind cate ceva in fuga. Sincer, pare interesanta.
Incep sa citesc intrand in context cu personajele. Pagina dupa pagina, capitol dupa capitol.
***
Inchid cartea obosita. Ma dor ochii de la atata citit. Ma uit la ceas. 02:45. Nu cred. Maine trebuie sa nasc. Sunt asa speriata.De cand am ajuns aici am vazut doar cupluri fericite. Numai eu sunt forever aluna ( am dreptate xXThe_Wolf_Stori?)
Ma ridic cu greu din pat si plec spre sifonier. Ma schimb in pijamale si ma bag la somn.
Dimineata
-Madeea! Hai la masa iubito.
Vocea mamei ma trezeste din visele mele dulci. Ma ridic din pat si imi iau ceva lejer pe mine.
Cobor jos si ii cer mamei un pahar cu apa. Tata care sta la masa linistit imi face semn cu ochiul. Cand mama nu e atenta vars putina apa pe picioare si incep sa tip de durere.
-Tom! Tom! Ia-ti cheile de la masina. I s-a rupt apa. Tom!! Naste!
Incep sa rad si ii arat mamei paharul de apa. Ma impinge jucaus in umar. Ne asezam la masa si mancam. Este atat de multa liniste. Este atat de bine.
-Si ce nume o sa ii dai baiatului?
-Pai...pentru ca e baiat...ma gandeam la Julian Dark.
-Dark? intreaba tata.
-Da tati Dark. Stiu dar nu vreau sa vorbesc despre asta.
Ma ridic de pe scaun si pun farfuriile in chiuveta. Din senin am sentimentul ca am facut pe mine. Niste contacti puternice ma lovesc.
-Mami, tati, Julian se naste. Acum.
Ajungem cu greu la masina. Tata pleaca repede spre spital.
Usile spitalului se deschid.
-Asistenta! Va rog, naste!
Glasul speriat al mamei rasuna pe holul spitalului. Sunt asezata pe o targa. Dupa asta vad doar negru.
Adam pov
Au trecut 9 luni nenorocite de cand Madeea a plecat. Dupa plecarea Madeei am dat-o afara si pe Mazikeen.
Nu mai stiu nimic de ea. Sufera? Are pe altcineva? Ma mai iubeste? A plans cat am plans si eu? Dar mai important, oare a nascut?
Alerg pe strazile Chicagoului. O sa intarzi la intalnirea de afaceri. Trebuie sa semnam tratatul de pace cu haita din Chicago.
Telefonul meu suna.
-Alo!
-Alo frate. Am semnat noi. Antonio a spus ca Madeea e la spitalul 31 pe strada Merilor. Succes frate.
Ma uit la spitalul din fata mea. Spitalul 31. Intru in sala de asteptare unde ii vad pe parinti fetei pe care o iubesc mai mult decat orice.
Ma apropii timid.
-Cum se simte? intreb tensionat.
-Bine. A intrat in travaliu.Vocea rece a mamei ei mi-a inghetat sangele in vene.
***
Sunt aici de 3 ore si niciun semn de la doctori. O asistenta se apropie zambind.-Pacienta a nascut fara probleme. Pute-ti intra sa o vedeti.
-Du-te. vocea mamei ei ma indruma spre camera.
Intru in camera. Madeea vorbeste cu doctorul.
-Numele mamei?
-Madeea Faith Collin.
-Numele tatalui.
Si acum va urma replica usturatoare. Va spune sigur " nu are tata, decat mama".
-Adam Dark.
Stai ce? Nu pot sa cred. Deci chiar am un copil iar el va sti asta.
-Numele copilului?
-Julian Matteo Dark.
-Prea bine domnisoara.
Ma apropii de patul ei. Imi zambeste cand ma vede. Ma uit la ghemotocul din bratele ei. E asa scump. Si e baiat.
-Viitorul Alpha al haitei. murmur
-Asa e. Adam!Privirea ei usturatoara ma arde pe obraz.
-Da iubito?
-Cum stai cu Mazikeen? E bine nu?
-Pai defapt, dupa plecarea ta am cam zburat-o afara din haita. Te rog vin-o inapoi acasa. Te iubesc.
-Bine voi veni.
O sarut usor altfel cred ca as turti viitorul Alpha.
-Sti iubito. Mereu am visat la 3 copii.
- Te pot aranja cu 2 pe al treile il adopti. rasul ei cristalin sparge linistea.
-Iubito daca mai zambesti asa s-ar putea sa ma indragostesc de tine si mai rau.
Iau in brate micul ghemotoc care se intinde si devine un mic lup negru ca taciunele.
-E asa adorabil! Parca ar fi un catelus. E normal sa se transforme in lup?
-Da este normal se transforma cand vrea dar cu acordul meu. Bai ghemotoc de blanita schimbate.
Lupisorul devine iar om. Il asez in brata si trag scaunul de langa pat.
-Ma duc sa dau un telefon.
Ies pe hol si le sun pe Lee si Ree.
-Lee, am nevoie de ceva. Maine vin acasa cu Madeea si Julian. Vreau sa o cer de nevasta. Va icupati voi va rog?
-Desigur. Dar sa inteleg ca Madeea l-a nascut pe viitorul Alpha suprem?
-Exact!
Convorbirea se termina.
***
Doctorul a spus ca putem pleca acasa.
Merg usor spre casa si recapitulez lista.
Muzica √
Inel√
Decoratiuni√
Emotii√√√√Intru in curtea conacului. Madeea intra pe usa din fata. Urc sus si in 2 minute cobor intr-un costum alb cu inelul in buzunar.
Madeea intra pe usa. Ma asez in genunchi in fata ei.
-M-ai facut cel mai fericit...ei bine...lup din lume. Nu imi vad viata fara tine. Vrei sa imi faci bucuria de a-ai deveni sotie, domnisoara Collin?
-...........
CITEȘTI
A mea!!
WerewolfAtata timp am crezut ca varcolacii sunt doar un mit. Dar m-am inselat. Exista iar cel mai puternic dintre ei este sufletul meu pereche. El-Adam Wolf este cel mai puternic varcolac. Alphaul Suprem. Rebel, misterios si sexi ii va da lumea peste cap su...