Dedicat lui xXThe_Wolf_Stori
In living un baiat inalt fara tricou si o blonda asteapta in fata usii.
-Hello. spune fata destul de zambareata. Eu sunt verisoara lui Adam. Iar el e fratele meu Luke. Eu sunt Lena. Iar tu esti alta curva cu care isi pierde varul meu timpul? spune uitandu-se urat la mine.
Lee:- Defapt, Lena, ea este marea Luna Suprema.
Le(na):-I...imi pare rau, Luna. spune facand o plecaciune pana in pamant.Adam coboara nervos. Ca de obicei.
Haide draga mea nu fi rea.
Cine esti?
A da! Am uitat...eu sunt Angela lupul tau interior.
O...k. Nu stiu ce sa zic. Oricum Angela ar trebui sa plec.
A:-Lena, Luke...afara de pe teritoriul meu!
Le:- Dar vere...nu ne poti da afara. Am fost exilati.
R:-Si ce cautati aici? Sunteti Rogue acum. Plecati. Varcolacii salbatici vor avea grija de voi. Sti doar ca Pacea Rece ne interzice sa va ajutam.
M:-Pacea Rece? Ce e aia? intrebarea mea ii face pe toti sa se uite la mine.
A:-Nimic iubito. Iti povestesc mai incolo.***
Sunt in biblioteca de 1 ora. Nu stiu sigur ce caut. Ceva despre Pacea Rece. Dupa multe cautari o carte ma loveste in cap. Ma uit la cartea "naravasa". Titlul scris cu litere aurii, stacojite. Pacea Rece. Iau cartea si incep sa citesc.
In urma cu 2000 de ani haitele au intrat in conflict cu varcolacii exilati. Cu varcolacii Rouge. Un batran Alpha, Alpha Lutz, a hotarat ca orice haita va mai ajuta un Rouge va plati cu viata lui. Pacea Rece interzice ajutorul intre varcolaci si Rouge. Intre vanatorii de umbre si elfi. Dar si intre oricare doua rase diferite de fiinte supranaturale.
Inchid cartea si o pun inapoi de unde a picat. Ma indrept spre camera lui Adam. Vreau sa vorbesc cu el. Vreau sa imi vad parinti. Da vreau o mini vacanta in Chicago. Intru in camera si deja stomacul meu e pe dos. Adam peste Lena. Inchid usa cu lacrimi in ochi. Merg spre camera mea. Imi arunc toate hainele intr-o valiza. Trag valiza dupa mine si ies pe usa.
Lee si Ree ma privesc uimite.
-Madeea unde pleci? intreaba Ree
-Plec in Chicago. Acolo unde este familia mea. Si daca va intereseaza de ce ei bine. Cred ca Adam si Lena va vor da nepotei.Spun in scarba si ies pe usa. Urc in primul taxi pe care il vad si plec spre aeroport.
Adam pov
Dupa acea partida buna cu Lena cobor jos.
-Lee, Ree, unde e Madeea?
L:- Mai ai tupeul sa intrebi de ea animalule? A plecat! Acum 2 ore. Si nu se mai intoarce.
R:-Adam, ma dezgusti? Era Luna noastra. Acum e plecata. Sper ca Lena va fi o Luna buna. Si vezi ca e baiat.
-Poftim?!
L:-Sti ca Ree poate simti cand o fata e gravida dar poate simti si sexul copilului. Neatentule! Lena e gravida asta vrea sa spuna Ree. E baiat. Sper ca va fi o Luna buna. Acum daca nu te superi eu si Ree mergem sa ne facem bagajul. Noi nu o sa o pierdem pe Madeea.Si uite asa am pierdut si Luna Suprema dar si pe Lee si Ree. Of ce prost sunt. Si mai e si Lena care e gravida. Nu se poate. Doamne de ce? De ce?
CITEȘTI
A mea!!
Loup-garouAtata timp am crezut ca varcolacii sunt doar un mit. Dar m-am inselat. Exista iar cel mai puternic dintre ei este sufletul meu pereche. El-Adam Wolf este cel mai puternic varcolac. Alphaul Suprem. Rebel, misterios si sexi ii va da lumea peste cap su...