Deci am fost provocata de dark_aria_ariana sa raspund la 10 intrebari.1 Care este autorul tau preferat?
(De pe watt si din viata "reala")
De pe watt: nu stiu probabil FanyM_
Din viata" reala" : probabil Cassandra Clare.2 Care este cartea ta preferata?
(De pe watt si din .....)
Pai de pe watt ar fi...nu stiu...probabil tot ce e la lista mea de lecturi
Si din ..... pai cred ca Lady Midnight3 Daca ai avea locul #1 in varcolaci ce ai face??
Pai probabil as aduna toti cititori cartii mele si as da party4 Daca ar fi sa termini cartea cate capitole ai vrea sa ai?
Pai probabil 40 sau 30 nu as vrea sa fie multe deoarece nu vreau sa plictisesc cititorii
5 Ce carte ai citit si t-ia lasat un gol in suflet?
Pai defapt era o poveste (nu pe watt) despre un baiat si o cata care s-au despartit (baiatul s-a mutat departe de ea). Dupa 20 de ani cand fata avea 36 de ani el a venit. Ea avea un iubit dar acesta s-a sinucis. Mama fetei a murit de cancer in aceasi zi si fata a suferit mult. Baiatul a crezut ca e din cauza baiatului asa ca a plecat si i.a lasat un bilet. Spunea ca o sa se intoarca atunci cand ea va fi gata sa il iubeasca. Dupa inca 20 de ani cand fata avea 56 de ani un batran a batut la usa ei (era el). L-a intrebat cu ce il poate ajuta. El a spus : " am promis ca ma intorc doar atunci cand tu ma vei iubi. Dar azi am aflat ca am cancer. Si e grav. Mai am doar 10 minute de trait. Dar la 10 minute departare de aici se afla spitalul". Si el a murit in bratele ei. (Poate la sfarsitu cartii acesteia asta va fi un final)
6 Cum stai cu dragostea/ cum ai stat cu dragostea in 2016?
Pai abia ce m-am certat cu gostul deci...dap
7 citatul tau preferat?
Pai eu deobicei imi creez singura mottourile dar: "mortii se ridica si ratacitii se intorc"- Cassandra Clare- Lady Midnight
8 cat de mult ti la mine?
Draga mea Antonia. Tin atat de mult la tine incat daca imi da careva un leu pe tine ii dap 10 inapoi
9 Cine este sis-ul tau
Pai xXThe_Wolf_Stori
10 care este numarul tau de telefon?
😝😝😝 Dragul meu var Mihai. Daca ti s-a resetat cartela nu imi cere numarul. I-al de la ma-te.
CITEȘTI
A mea!!
WerewolfAtata timp am crezut ca varcolacii sunt doar un mit. Dar m-am inselat. Exista iar cel mai puternic dintre ei este sufletul meu pereche. El-Adam Wolf este cel mai puternic varcolac. Alphaul Suprem. Rebel, misterios si sexi ii va da lumea peste cap su...