6

189 9 5
                                    

V MINULÉM DÍLE:

Položil telefon a podíval se na mě "Moc mi to mrzí ale staví se tady ten můj kamarád aby mi předal jedny papíry...Nevadí?" "Jasně že ne" odpověděla jsem mu a usmála se. Chvíli jsme si ještě povídali a pak se u našeho stolu zastavil mě až moc známej člověk.....Erik.....

Zkřížila jsem si  ruce na prsou a pořádně se opřela. Adam se zvedl a kamarádsky Erika objal. Zatím jsi mě nevšiml a za to jsem byla ráda ale to by se na mě nesměl Adam otočit aby mě představil. "Eriku tohle je Jemie" ukázal na mě a pak se na mě otočil "Jemie tohle je můj kamarád...." než to stihl doříct skočila jsem mu do řeči "Erik já vím.. Měla jsem tu čest ho poznat" Usmála jsem se škodolibě na Erika, který vypadal jako když vidí ducha. Viděl mě což je pro něj horší. "Vy se znáte?" zeptal se Adam mě ale vypadalo to že je to mířený na oba. Už jsem otevírala pusu že všechno řeknu no Erik byl rychlejší. "Jo známe se ještě z Čech byli jsme spolužáci" Málem jsem žasla nad tím jak to slovo vyplivl, ještě ke všemu když to není pravda. Teda je ale taky jsme spolu chodili to už ale neřekne .. Hajzl... "Nechceš si k nám přisednout Eriku?" Jeho jméno jsem vyplivla, protože mít ho na jazyku bylo jako mít tam jed, který vám rozežírá jazyk. "Jo..jasně" Přikývl a přišoupl si židli od vedlejšího stolu. Předpokládala jsem že se ted budou bavit hlavně oni dva, tak jsem úplně vypla a jen si prohlížela okolí. Vždycky můj sen byla Paříž, byla jsem tu když jsem byla malá s tátou. Moc jsme si to užíval byli jsme v Disneylandu, na Eiffelově  věži a tak dále...  Byly to nejlepší chvíle mého života nemyslela jsem na mou mámu, která se na mě vykašlala. Byli jsme tam jen já a táta nikdo jiný. Z mého přemýšlení mě vyrušil Adam. "Nevadí ti že tu byl Erik? Já.. Mno nevypadalo to že se máte zrovna v lásce a já bych chtěl vědět jestli je to pravda a jestli jo tak proč.." Ani jsem si nevšimla že už odešel. "No Adame řekněme že jsme si toho udělali hodně teda hlavně on mi ublížíl, ale já ti nechci kazit tvoje vztahy s kámošem a navíc se k tomu asi radši nechci ani vracet, protože je to pro mě hodně bolestivé téma" odpověděla jsem mu a on se podíval do země. "Prosím..řekni mi co se mezi vámi stalo" Nevěděla jsem co mám dělat... Nakonec jsem se ale nechala přemluvit a domluvili se, že půjdem ke mě do bytu kde mu všechno řeknu....

Again together [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat