Ok,preživela sam tu Louisovu provokativnu rečenicu...Otišla sam do McDonald*sa da jedem nešto,pošto sam bila veoma gladna.U jednom trenutku,zazvonio mi je mobilni telefon,naravno,a ko bi drugi bio nego moja majka -.- morala sam se javiti,iako me nesto nije ni zanimalo šta ima da mi kaže. Bet (tako jo zovem):Gde si ti?Nas sedmoro te čekamo već petnaest minuta,a ti se ne pojavljuješ?Ja:OMG,a zašto me nisi zvala? Ja bih naravno došla,samo da si mi rekla,o mama! Bet:Imaš pet minuta da mi se nacrtaš ispred očiju!! Šta hoće ona više od mene?O koliko me nervira,nisam dete,a to ona nikada nije i nikada neće shvatiti.Koliko ja treba da imam godina,da se prema meni ophodi kao devojci koja je punoletna i ima 20 godina.Mileyna majka se prema njoj kao da joj je najbolja drugarica,ovo nije fer,ali ok.Ne znam zašto,ali uvek kada me tako iznerviraju,ja pomislim šta bi ona radila kada mene ne bi bilo,ali pu-pu,pomeri se sa mesta,ne daj Bože da mi se nešto tako desi....
. . . . . . . . . . . .
Ja:Uhh,stigla sam. Niall:Gde si ti Ariana,dugo smo te čekali?!! Ja:Ma bila sam u McDonald*su,jela,ogladnela sam nešto od puta.Hihihihihih Naill:Ako je u pitanju hrana,tu ne mogu da i zamerim.HAHAHAHHHA,a što mene nisi povela? (Ali kao da je morala da se ubaci)-Bet:Evo ješćete kod nas,sve je Kety (služavka) spremila,ma prse da poližeš,ne znaš šta je lepše. Odkad ona koristi taj izraz *prste da poližeš* omg! Hvala SVETOM BOGU pa je tata u tom trenutku rekao:Upadajte!
Ušli smo u limuzinu mog oca.Najlepši osećaj je definitivno bio kada je Louis seo pored mene.A jooj,kako sam bila srećna.Srce mi je kucalo 100 na sat.HAHAHAHHAH,sigurno sam izgledala kao kreten,ali šta ću ja kada je jedno savršeno biće selo pred mene.Milione devojaka bi volele da su sad na mom mestu...
. . . . . . . . . . . . . .
Stigli smo u moj divan Donkaster.Samo sam čekala da Louis kaže da hoće da ide kod nas kući,ali nažalost,otišao je kod majke i očuha (voli ga kao oca,čak i nosi njegovo prezime).Na svu sreću,vraća se za oko sat vremena,uhh...Ušli smo u kuću,a Liam se našao u čudu i rekao je:HAHAHHA,ko bi rekao da vi,na izgled tako skromni ljudi i dobri,pošteni ljudi,što i jeste,živite u ovolikoj kući.Ma kakvoj kući,vili!!?? Moj otac je kao i uvek počeo da filozofira:Poštenje je ono što nas održava i samo radom se ovo postiže,nikako krađom,nikako!! BLA BLA BLA BLA,muka mi je više od toga!! Harry se samo nešto okretao,ali i znam zašto! Miley uskoro treba da stigne,samo su minuti u pitanju.U tom je trenutku zazvonilo zvono na vratima....