Part 5

33 2 1
                                    

Ceo svet mi je stao.U tom trenutku ništa nisam osećala.Pala sam u komu,ali bukvalno je tako.AHHAHAH,ni sada nisam svesna šta se tad desilo!Taj divan glas koji je izustion mije ime,bio je baš moj BooBear,moj Louis.Zar nešto postoji lepše,nego da ti se idol javi i još kaže da si prelepa.Ok,Ariana,moraš se sabrati.Nećeš valjda dzvoliti svojim emocijama da te preliju i da izgledaš kao kreten,dok te oni izbezumljeno budu gledali.Stop,kraj,gotovo.Ponašaću se dostojna svojih godina,iako nisam baš sigurna da sam zrela.Ipak je svako od nas jednom nogom u detinjstvu.Dobro,polako sam se pozdravljala sa Austinom koji me je tužno gledao,ali sto se kaže za mene *Kosa do ramena,srce od kamena* (Samo u slučaju Austina,a što se ne može reći za moj slučaj sa Louisom naprimer,ahahah).Nema veze,skrenimo sa teme..                                                     Polako sam se približavala kancelariji mog oca,ali ako mi verujete,noge su mi se tresle jer nisam mogla da zamislim šta će se desiti.Prišla sam petorici momaka iz najpoznatijeg Boy benda na svetu.Prvo mi je prišao Harry,delova je najviše otvoren za razgovor (Miley uskoro treba da stigne u Donkaster,pa dolazi kod mene,ali neće ih danas videti).Zatim su mi prišli Zayn i Niall,koji su me pozdravili baš srdačno,Liam se smeškao,a Louis me je samo gledao.U tom trenutku sam ga i ja pogledala.Pogledi su nam se zaustavili i tako smo se netremice gledali 20 sekundi,po mojoj proceni.Negove zelene/plave oči (više ne znam ni sama,jer sam se topila u njima) gledale su me tako slatko,nikad se do sada nisam tako osećala,ali bukvalno!!                                                                              Louis:Zdravo!Drago mi je,ja sam Louis.Čujem da si ti Directioner?                                            Ja: A-a-ja-pa-ja.Počela sam da mucam,ne razmišljajući šta pricam.)..nastavila sam:..Pa,nisam neki veliki fan,ali volim neke pesma,evo na primer *Little things*.HAHAHAHAHAAH.Zznam da zvuči glupo,ali ima jedna moja drugarica,zove se Miley, koja vas obožava,ali definitivno najviše Harryja. Ona je sad u Londonu,dolazi danas u Donkaster.Krivo mi je što neće moći da vas vidi!                                                                                         Kada bih joj rekla da je Harry odmah skoćio i rekao:Ko je rekao da je neću videti,upppss,rekao da je nećEMO videti.HHAHHAH,ona bi skakala                                        Liam:Opa Harry,pa ti se to nešto uzbudio kada je Ari,ako mogu tako da je te zove  (obraća se meni),pomenila njenu drugaricu Miley.HAHAAHAHAH.                                                                                    Ja:Harry,a kako to mislis,da ćete je videti,kada je moj otac rekao da idete čim završite ove gluposi oko ugovora,ali bi mi bilo drago da vas ugostimo kod nas u vili.                                                                   Moj otac se ubacio:Naravno,biće nam zadovoljstvo,ali izvini Ari,i ovo je trebalo da bude iznenađenje!! Ali sad se bacimo na posao!!!!!                                                                                            Louis mi je prišao i šapnuo mi,onako,da niko ne čuje:Jedva čekam da vidim gde ti je soba!                Omg,šta je on upravo meni rekaoo???...

StrongWhere stories live. Discover now