Part 7

38 1 0
                                    

Bila je to Miley,naravno.Kao i uvek,tačna u minut.

Miley:Ari,ljubavi,je l kasnim?

Tu joj se pogled zaustavo na Harryiju,što sam i očekivala,jer ga je najviše volela.Mislila sam da će njeno oduševljenje biti preveliko,ali se smirila i polako i staloženo prišla Harryju,iako je u sebi osećala vatromet (tako ja volim da kažem kada neko u sebi ima prelim emocija i hoće da pukne od sreće).Prišla mu je i zagrlila.Mislila sam da će on da se nasmeje kao i sve ostae poznate ličnost,ali ne,on je nju jače zagrlio,barem je ona meni tako rekla.Veliko se i uzbuđenje videlo i u njegovim prlepim,zelenim očima..Ali u trenutku kada je zagrlio,on ju je i poljubio,ali u obraz,naravno.HAHAHHHAHAH,i tako su se oni grlil,čiča,miča i gotova piča,ahah,šalim se.Kada se sve to završilo,seli smo za sto,ali pre toga smo otišli do WC-a da operemo ruke,jer ako ti je Bethany majka,ti si u vojsci,nema šta! Dok smo prali ruke,Harry me je pitao:Ariana,mogu li da te zamolim nešto!?...hahhahhhah,a prosto sam znala da će me pitati za njen broj,i naravno da sam mu dala:Ajde piši, 065 **** ***,eto to. Zagrlio me je i zahvalio mi se,onako,kako je samo on to umeo,ihhihihi. 

                                                                        ........................

Niall:Ručak je bio fenomenala,ali sada stvarno moramo da idemo!

Štaaaaaaaaaaaa???????Moraju da idu? Ali Louis još nije došao,a daaj brate.Kako glupo.Pa zar meni uvek sve najgore da ide.Ok,davno sam se pomirila sa sudbinom da ne mogu da budem sa tako savrsenim dečkom.

                                                                    ...............................

Jutro je,malo čudno se osećam od kako su otišli.Nema traga,nema glasa.Uzela sam moj IPod ali na njihovom sajtu ništa novo...U jednom trenutku,zazvonio mi je telefon.Omg,nepoznat broj.Nisam htela da se javim zbog bezbednost (ranije su zvali sa skrivenog broja,da bi me vredjali.Misle da sam uvažena bogatašica,ali ja se ne osećam tako,živim sasvim skromno!).Ne mogu da verujem,zvonio je 20 puta.Gotovo,javiću se....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

StrongWhere stories live. Discover now