Part 2

35 2 0
                                    

Nisam mogla da poverujem u ono što sam videla.Sve mi je bilo crno pred ošima,ali ne zato što je će se desiti to što piše,već zato što mi roditelji to nisu rekli.Na naslovnoj strani tih novina,napisan je naslov: Directors,Bethany and John Clark, will make new movie of One Direction:THIS IS US 2. A ja ne mogu da verujem.Čak je i njihova zajednička slika bila tu. Pobesnela sam.Zar mogu tako nešto da mi prećute? Besna sam se vraćala kući i kada sam stigla,bacila sam na sto one retardirane novine i odjurila u sobu,ne razmišljajući šta će mi reći ili da li će me kazniti.Majka je uletela u sobu.U njenim očima se video bes,ali i sa druge starne zabrinutost. Upitala me je šta se desilo!Nisam mogla da odgovorim,ali sam je odvela do tih novina i pokazala o čemu se radi. Ali neee,ona se samo nasmejala i rekla mi da je to trebalo da bude iznenađenje.Ali kakvo je to iznenađenje kada se uopšte nisam iznenadila,čak šta više,mnogo sam se razočarala u njih.Tata je prevrnuo oči i rekao mi: Ariana,ljubavi moja jedina,i majka ti je lepo rekla,to je trebalo da bude iznenađenje,ali vidim da ti se to iznenađenje baš i ne sviđa! Ja nisam mogla da verujem sta je rekao,samo sam dodala:Omg,pa tata,oni su pet momaka koje bih,posle Adele naravno,najradije volela da upoznam.U sebi sam samo stvarala sliku Harryja kako me gleda onim njegovim divnim,zelenim očima.Zamisljala sam i Niallov smeh i Zaynov *Vas happenin*.Mnogo sam se radovala da vidim Liamovu tetovažu koju obožavam,a najdraže mi je bilo da vidim Louisa,njega samo da vidim,u potaji sam ga najviše volela,ne znam zašto. 

Ja:Dobro,a kad dolze?

Tata:Danas oko tri,treba da pripremimo neku scenografiju i nešto oko ugovora da se dogovorimo!

Ja:Molim? Danas oko tri??????!!!!! Da li ste vi ljudi normalni,pa sada je deset sati,a ja nemam vremena da se spremim,omg.

Tata:Ajde Ariana ne lupaj,stićićeš ti!

Odmah moram da zovem Miley da joj kažem šta se desilo,a odmah moram i da sredim kosu,i da vidim sta cu da obucem,i joooj,ubiću se.U tom trenutku,zazvonio je tatin telefon.....

StrongWhere stories live. Discover now