ZAMOLILA BIH VAS DA PROČITATE A/N NA KRAJU I OSTAVLJAJTE USPUTNE KOMENTARE, STVARNO UŽIVAM KADA IH ČITAM
''Aha, jako mi je žao, sigurno se grozno osjećaš?''-L A Ž E ! ! ! Kada mi planira reći nešto istinito? Ako misli da ga nisam skužila, onda griješi. Pa njegova reakcija na moje pitanje ga je odmah odala, ali neću ništa govoriti. Nema potrebe da ga iznova iznova pitam neke stvari kada svaki put laže. Sama ću sve saznati.
''Da..''
On je grozan lažov!
...
Pakujem svoje stvari. Zapravo Niall mi je rekao da spakujem samo par komada odjeće i da ćemo ostalo kupiti. On previše troši novac. Ne znam koliko je bogat, ali zaista se razbacuje. Ne zna da preko noći može sve izgubiti. Možda čak i nije model kao što govori. Shvatila sam da ja sve ovo što se dešava dobro za mene. Mogu ga iskoristiti, finansijski. Možda je ovo na neki način glupo,ali kad već imam priliku.
...
''Možeš mi molim te objasniti šta je sa tobom i življenjem u dvorcima?''-upitam ga dok gledam u svoj novi dom. Dvorac, ponovo, ali ovaj je manji od prethodnog. Manji je, ali na neki način topliji. Tamna boja krova i maleni travnjak ubijaju hladnoću kamenih zidova. Čini se kao san.
''Ostavit ćemo torbe u svoje sobe pa poslije idemo u obilazak, ako želiš idi ti u auto i čekaj me, brzo ću ja?''-stojim pored autom te mi sine u glavu da ne želim više da se vozim autom. Prosto sam se uočila u autu jer smo se vozili od Lincolna do Londona bez pauze.
''Ja bih da šetamo, mislim ako može?''-okrene se prema meni te sa njegovih usana pobjegne mali osmjeh.
''Naravno da može. To je mnogo bolja ideja, ali moraš obući nešto laganije jer će to biti malo duža šetnja.''- osmjehnem mu se te zajedno krenemo u kuću. Na brzinu se obučem. Nije mi nešto posebno bitan fizički izgled. Volm biti prirodna. Previše šminke na licu ne samo da nije dobro za kožu, već izgleda katastrofalno. Ja sam spašena jer nemam pristup bilo kakvoj vrsti šminke i zapravo mi je drago. Obukla sam crne pantalone, sivi duks i sivu kapu. Uz to sam obukla i bijele conversice.
''Ja sam spremna. Idemo?''-vidim Nialla kako izlazi iz vjerovatno njegove sobe.
''Da. Nisi ponijela nikakvu torbu, telefon i sve one stvari što cure nose?''- samo mu se nasmijem. Kada ga nekada pogledam izgleda mi na neki način sav spetljan,ali na neki pozitivan način, ako postoji spetljanost u pozitivnom smislu?
''Nah, ne nosim ti ja torbe sa sobobom, mislim da mi sve stvari koje cure nose nisu potrebne za jednu šetnju Londonom, a ovo ti je moj telefon i on stane u moj džep''-stavim svoj telefon u džep, a on se ponovo nasmije. Kako mu lijepo stoji osmjeh. Mogla bih ga gledati po cijeli dan kako se smije jer izgleda prekrasno.
''To ti je mobitel?''-upita me, a ja smamo klimnem glavom. Ne znam šta tu nije jasno?
''Danas idemo u šoping, nadam se da ti je ta obuća udobna jer nismo baš blizu centru Londona.''-šoping? Pa to bi bilo super samo ne želim da previše troši novac. Možda jesam rekla da mogu iskoristiti njegov novac, ali sada baš i ne mislim tako. Glupo mi je živiti kao parazit, trebala sam ipak ponijeti torbu i nešto novca.
(Samo da znate ja ne znam tačno gdje se nalaze tržni centri u Londonu i kakva su kod njih pravila, lakoni, školovanje i sl. . Trudim se i istržujem, ali za neke stvari nemam vremena pa ću pisati onako kako je kod nas.)
...
''Ja ne mogu stvarno više, ti uđi i kupi što treba, a ja ću te čekati tamo.''-pokažem mu na klupicu uz ogradu. On samo klimne glavom te uđe u još neku radnju, ali sada samo sa muškom odjećom. Kupili smo brdo stvari i stvarno sam umorna. Čak mi je ponestalo prstiju za držanje mnogobrojnih kesa sa raznom odjećom, od ljetnje pa sve do zimske. Kupila sam i novi kofer, ali njega će dostaviti doma. Sjela sam na klupicu i izvadila svoj telefon, stari, ali najbolji. Moram nazvati Ednu. Rekla sam joj da ću se javiti kada stignem u London, ali sam potpuno zaboravila. Toliko mi je bilo teško kada sam trebala da krenem za London, a nisam se mogla sa njom pozdraviti. Bila mi je kao majka koju nikada nisam imala i uvijek će imati to posebno mjesto u mom srcu. Na posao nikako nisam ni išla. Nadam se da će mi Louis oprostiti što se nisam ni sa njim pozdravila. Zapravo, nisam mu ni rekla da sam usvojena,a da o odlasku i ne govorim. Valjda je do sada sve saznao. Možda bi ga sada mogla nazvati. Imam neki njegov broj, nadam se da radi. Uzmem svoj telefon te u imeniku nalazim memorisano Future Bokser. Ovaj nadimak sam mu dala još nekada kada sam ga upoznala. Pozovem ga, ali moj telefon kao nikada u životu izvodi neke gluosti. Ponekad je potrebno da ga samo malo udariš te ponovo radi kao nov. Okrenem ga te ga udarim par puta, ali od tih prejakih udaraca mi isklizne iz ruke te pada preko ograde. Nema šanse da je preživio pad sa trećeg sprata, ali čime ću sada nazvati Louisa, čime ću nazvati ikoga? Uhvatim se za glavu otpuhivajući, sada sa još jednom mukom , ali od svega toga me u svarnost vrati nečija ruka na mom ramenu.
''Moj tel..Louis???''-zastanem na trenutak sa svim radnjama kada ga ugledam ispred sebe. Sav je izgubljen i izgleda prosto užasno. Što mu se desilo i šta on uopšte radi ovde?
''Šta ti radiš ovd..''-ne uspjem ga ni pitati, on me već prekida.
''Nema vremena za pitanja, ovo ti je moj broj, nazovi me čim budeš u mogućnosti da pobjegneš od plavušana na par sati, tada ćeš dobiti odgovore na sva pitanja.''-pruži mi bijeli pairić koji brzo stavim u džep kada ugledam Nialla. Ponovo potražim Louisa pogledom, ali je nestao u masi naroda. Ovo je bilo previše čudno.
Šta se ovdje događa?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ej ljudii!!!
Evo ga napokon novo poglavlje.
Jako mi je žao što ga nije bilo prije jer sam se poslije ng razbolila, ali evo sad sam tu.
Uskoro dolazi triler za ovu knjigu, a taj triler će biti i jedan projekt za moju školu. Pošto nisam mogla pronaći mnogo videa od Lottie, u cast kao Lottie Cullen, umjesto Lottie Tomlinson ću staviti Lucy Hale jer će mi mnogo lakše biti napraviti triler, a koliko mi je taj triler bitan da ga vi vidite i da dobijem nove čitatelje, bitan mi je i u školi jer kada ga profesor pogleda, dobit ću 3 ocjene.
I da li neko od vas zna kako se piše scenario za spot???
Nadam se da će vam se svidjeti. Možemo li imati barem 10 vote-a ili komntara?
Love you A
YOU ARE READING
ADOPTED
VampireRođena pod proročanstvom. Odrasla u sirotištu. Usvojena. Lottie se bližili slobodi, ali sa njim ona neće znati šta je to. Niall Horan as Niall Horan Lucy Hale as Charlotte Lottie Cullen Cover: @Real_AngelaWriter