2

4.3K 273 22
                                    

Mijn schooldag was weer verlopen zoals normaal. Ik ging naar huis. "Mama wat gaan we eten" pff wat walg ik van me zelf. Ik denk alleen maar aan eten. Ik kreeg geen antwoord terug, "Mamaa waar ben je" zei ik deze keer wat luider. Ik werd bezorgd omdat mijn moeder normaal alrijd thuis is. Ik ging naar boven en doorzocht allr kamers, maar ze was er niet. Ik ging naar beneden en keek in de keuken. Ook niet, net toen ik naar de woonkamer wou gaan, zag ik een briefje liggen op het keukeneiland.

Benti Manal

Mijn moeder, jou oma, is vandaag gestorven lahyirhamha. Ik ben gereisd naar marokko en ik kom inshallah binnen 2 maanden terug. Dat betekent dat je deze vakantie helemaal alleen zal zijn, het spijt me zo, maar ik moet voor je opa zorgen. In de enveloppe die bovenop de koelkast ligt, zit er genoeg geld en een bakkaart voor als het geld op is. Gebruik het verstandig sgat. Ik zal je elke dag bellen.

Groetjes, je moeder

Nadat ik deze brief heb gelezen, barste ik in huilen uit, mij geliefde oma is gestorven en ik zal mijn moeder de komende 2 maanden niet zien.

Ik voel me op dit moment gebroken, alleen, nietswaard.

Waarom moet mijn leven zo een hel zijn?

Ik bestelde pizza om mijn verdriet weg te werken en viel daarna in slaap.

De komende week hebben we een examenweek. Ik moet dus flink doorstuderen. Maar omdat ik slim ben, zal het allemaal nog wel meevallen.
Als ik het dit jaar haal, dan kan ik volgend jaar naar mijn 6de jaar, en dan ben ik er vanaf! Niet dat ik school haat, ik hou ervan maar door de pesters zorgt het ervoor dat ik scholol ga hate

Wraak.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu