EXTRA LANG DEELL!!!!!
Vorige hoofdstuk:
Ik onderbreek hem " Ja lk ben het dat ene dikke meisje die altijd werd gepest en die hoge cijfers haalt jullie horen en zien het goed" boos loop ik de klas uit.
Wat een sukkels toch. Ik denk terug aan die tijden dat is gepest werd.
Flashback
We zijn klaar met gym en ik moet nog eventjes van de leerkracht helpen met de spullen op hin plaats te zetten.
Nadat ik klaar ben ga ik naar de kleedkamer om mij terug om te kleden.
Ik kom aan en ik zie dat iedereen weg is. Niet alleen iedereen, maar mijn kleren ook.
Ik zoek onder de banken, in alle kleedkamers, in de douches en zelfs in de gymzaal.
Maar ik vind niks. Weeral zo een verdomd grapje van Yassir en zijn groepje zeker.
Ik ga zitten op de bank en begin te huilen.
Wat moet ik nu doen?
Iedereen is al door naar huis en er is niemand meer op school. Behalve die poestvrouwen die me iet eens kunnen helpen.
Het is winter en ik heb enkel en alleen maar een short tot mijn knieen aan en een tshrt. Ik ga naar mijn kluisje. Gelukkig zit mijn jas en rugzak daarin.
Ik doe mijn jas aan en pak mijn rugzak.
Zo snel mogelijk loop ik naar de bushalte wanneer ik zie dat mijn bus is aangekomen.
Ik probeer snel te zijn maar ik zie dat de bus al weg is.Daar zit ik dan. Een halfuur in de kou.
Einde flashback
HOOFSTUK 10
Ik blijf eventjes zitten en zit diep in mijn gedachten tot ik word verstoord door een stem die ik al maar te goed herken.
Het is Yassir. Hoe durft hij zijn gezicht nu nog te laten zien. Sommige jongens kennen helemaal geen schaamte... Of toch wel?
Hij ziet rood bij zijn wangen en durft me nauwelijks aan te kijken wanneer hij naast mij komt zitten..
Perspectief Yassir
Wacht? Is dit echt Manal? Kifash kan niet man wejooow ze is veranderd. Haar gewicht, haar haren, haar gezicht. Ze is echt knap man. Maar ik maak geen kans meer denkik?
Nu pas dringt het tot me door wat ik haar al die jaren heb aangedaan. Al die jaren heb ik haar gepest en heb ik haar leven verwoest. Elke dag liet ik dr huilen. Wollah ik ben een zemmer dat ik zoiets deed bij een meisje.
Toen ze zag dat iedereen schrok dat ze dus die ene Manal was, is ze boos weggelopen.
Zou ik haar achterna lopen? Ik heb gemengde gevoelens maar ik sta op en loop de klas uit. IK hoor leerkracht nog roepen maar boeit me niettt.
Ik stap door de kantine en ik zoek haar maar vind haar niet. Dan denk ik terug aan het plekje waar ze zicht altijd verstopte in de hoop dat ik haar niet zou vinden en niet zou pesten. Ik ga er naar toe en ik zie dr inderdaar daar. Ik hoor haar snikken. Wollah ik ben een megool.
Eerlyk ik klink als n homo ofniet zelfs me wange zijn rood kifeshh heb ik gevoelens ofzo??
Ik probeer haar aan te spreken maar ze negeert me. ''Manar ik weet dat je me haat en ik besef mijn fouten en de pijn die ik jou heb aangedaan nu pas, ik wil alleen maar sorry zeggen, dat je dat maar weet. Het was mijn bedoeling niet om je zoveel pijn te doen wollah''
Ze draait zich om en blijft me 5 seconden gevoelloos aankijken. Daarna begint ze te grijnzen. ''Yassir ik snap je en het is je vergeven, laten we proper beginnen en alles vergeten, deal?''
Wow. Zei ze dat nou echt? Kifash. Wollah deze meisje is kk lief wrm heb ik dat niet eerder ingezien?
''Deal!!!'' zeg ik. Ze staat op en lacht naar me. Wat is ze toch prachtig.
Wowwwww hoald onnn nigga heb ik gevoelens ofzoo??
Ik twijfel even, maar trek haar dan toch in een knuffel. En tot mijn verbazing knuffelt ze terug.
Manal perspectief
Hij heeft spijt? O nu heeft hij spijt? Na al die fucking jaren van tranen en gepest heeft hij nu pas spijt? Klootzak. Mijn wraak plannetje loopt makkelijker dan gedacht. Wat een sukkel toch.
Mijn plan is dus om hem op mij verliefd te laten worden hem gevoelens voor mij laten krijgen en alles en hem daarna te laten vallen. Is gemeen zullen jullie denken.
Maar wat hij allemaal heeft gedaan, mijn verdriet is geeneens een kwart van zijn verdriet dat hij zal krijgen.
We zaten dus te knuffelen, tot een of andere leerkracht voorbij kwam. 'Nou, heel erg leuk hoor tortelduifjes, maar dat moest je maar doen in de vakantie, en nu onmiddelijk naar jullie lokaal!!''
'Rustig eh psychische wijf voordat ik je ga hoeken niet bemoeien'' zei Yassir. Eerlijk hij liet mij wel lachen. Die leerkracht loopte gewoon rustig door en deed alsof ze niks heeft gehoord. Ik besefte nu pas dat ik nog steeds in de armen zat van Yassir dus liet ik hem los. Toen ik dat deed, bekeek ik hem even. Yassir heeft hele lichte bruine ogen en een mooie bruine tint van huidskleur. Hij heeft volle roze lippen en een typisch marokkaanse boys kapsel jullie weten wel wat ik bedoel zo een opscheertje. Verder had hij een nike fleece trainingspak aan en nike's.
Eerlijk, hij ziet er goed uit. Maar dat boeit me niet. Uitstraling neemt je in de maling zeggen ze ook. Yassir heeft het gelijk bewezen dat het ook echt zo is.
BIJ 50 STEMS PLAATS IK HET VOLGENDE DEEL SGATJESSS XXX
JE LEEST
Wraak.
Mystery / Thriller"Dik, lelijk, nerd" Hiermee word Manal elke dag mee gepest. Ze gaat voor verandering en veranderd in een beeldschoon meisje. Manal besluit wraak te nemen op haar pesters. Maar lukt dat ook wel? Lees het verder in Wraak.