12

3.9K 248 42
                                    



Perspectief Manal

De schooldag was weer verlopen. Het verliep zoals ik verwacht had, verbaasde blikken, mensen die opeens medelijden met mij hadden en bevriend willen worden en Yassir die ik nu in mijn macht heb.


Ik loop de school uit en krijg opeens een appje.


Hey, dit is het nummer van Yassir. Heb je zin om straks iets leuks te doen? Zie je om 15u aan het parkje achter de AH XX


Perfect denk ik in mijn hoofd, dit gaat makkelijker dan verwacht...


Thuis aangekomen doe ik mijn schoenen en jas uit en groet mijn moeder. Ik vertel haar over de schooldag en de reacties, maar ik vertel niks over Yassir.

''Dus die ene Yassir pest jou niet meer?'' vraagt mijn moeder met een glimlach. ''Ja mama, ze laten me nu met rust'' Mijn moeder knikt en ik zie dat ze opgelucht is.

Nadat we gezellig hebben gegeten ruim ik de keuken op en ik haal mijn gemiste gebeden in.

Het is bijna 15u dus maak ik me alvast klaar. ik doe een skinny jeans met scheurtjes aan en een polo van moncler, mijn haren laat ik los en ik doe alleen maar mascara , blush en wat lipgloss op.

Ik neem afscheid van mijn moeder en doe de deur achter me dicht.

Het is al bijna 15u, dus ik moet me haasten.


Aangekomen bij het parkje zie ik Yassir al zitten op een bankje. Wanneer hij me in het oog krijgt, verschijnt er een glimlach op zijn gezicht.

'Heey, ik dacht echt dat je niet ging komen!'' zei Yassir. ''Natuurlijk kom ik, waarom zou ik niet komen?''



Oke sgatjes volgende deel komt er zometeen aan als ik niet in slaap val xoxo





Wraak.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu