Aangekomen aan school ging ik naar mijn kluisje, ik deed mijn boeken erin en wou mijn kluisje weer toedoen. Met een sleutel die er opeens niet meer was. ik begon te zoeken naar de sleutel van mijn kluisje maar ik vond hem niet?
''Zoek je deze?" zei Yassir terwijl hij zwaaide met mijn sleutels. Ik rolde met mijn ogen en wou ze terugpakken. '' u-u-u, ik dacht het niet'' zei Yassir terwijl hij zijn hand omhoog trok, ''eerst moet je het te pakken krijgen!''
Oef deze jongen maakt mij parra, geef gewoon mijn sleutels terug?
''Yassir kan je alsjeblieft men sleutels teruggeven'' vroeg ik poeslief.
'' ik dacht het niet, come and get ittt'' en na deze woorden rende hij weg, en ik, ik ging als een aqzin (hond) achter hem aan lopen.
hij bleef maar lopen en lopen, kifesh deze jongen heeft zoveel energie in de morgent?
Op een bepaalde moment viel hij op zijn gezicht en dat was echt grappig;
''AHHAHAHAHA, DIT IS ECHT GRAPPIG HAHAH KARMA'' Wollah, ik kon niet meer van het lachen, maar hij meskien stond daar maar zielig met mijn sleutels.
''Ik vind het echt niet grappig...'' zei Yassir, ''Nou ik wel HAHAHAHHA'' zei ik ''Lach lach verder'' zei Yassir en hij rende weg met mijn sleutels.
Ikliep hem acherna tot hij in het schoonmaakhokje kwam, je weet wel dat benauwd kamertje waar schoonmaak spullen in zitten en waar het ruikt naar javel en andere schoonmaakproducten.
Yassir loopt naar binnen en ik loop hem achterna in dat kamertje.
''Yassirr geef die sleutelss nouu terug pleasee''
opeens hoorden we voetstappen naar hier komen.
''shht, als ze ons hier vinden we gaan zieke straf krijgen heb geen zin in nablijven..'' zei Yassir
Dus ik hield men bek, en wachtte 20 secondjes, tot dat een of andere poetsvrouw de deur op slot deed?
Ik deed mijn hand op de deurklink en probeerde de deur te openen, maar helaas, die was echt op slot.
Ik keek boos naar Yassir, ''kijk wat je ons nu hebt geflikt, we gaan echt in de problemen belanden!''
Ik bleef maar prutsen aan die deurklink, maar helaas, hier zitten we dan vast.
Yassir vondt het in tegenstelling tot mij toch wel niet zo erg, hij moest zelfs lachen?
''Wat zit je daar nou te lachen help in plaats van te lachen phel shi zeekoe die aan het verdrinken is'' ze ik ''HAHAHAHAHHA humor heb je ook al, maare die poetsvrouwtjes gaan deze kamertje pas open doen om 13u, wanneer middagpauze gedaan is, dan pas gaan ze weer schoonmaken, dat betekent dat we hier 4 uurtjes vastzitten!''
Mijn ogen werden groot en ik ging ontploffen, ''wesh meen je die?'' zei ik. ''Zie je me lachen wela, is toch leuk 4 uurtjes met een knapperd in een klein kamertje'' zei hij en hij begon te dansen met zijn wenkies. ''astagfiroelah jongen doe dat nooit meer.''
Wat gaat er gebeuren? 4 uurtjes alleen met Yassir....
JE LEEST
Wraak.
Mystery / Thriller"Dik, lelijk, nerd" Hiermee word Manal elke dag mee gepest. Ze gaat voor verandering en veranderd in een beeldschoon meisje. Manal besluit wraak te nemen op haar pesters. Maar lukt dat ook wel? Lees het verder in Wraak.