Yeni Yıl Hediyesi

18.4K 440 58
                                    

Geçen yıl Karanlık Lise ve Karanlık Lise 2'nin Soundtrack'lerini sizlere hediye ederken, bu yıl da üçüncü kitabınkini paylaşacağımı hiç düşünmemiştim. Zaman şaşırtıyor, gerçekten şaşırtıyor.

Size bu sene çok daha sade ama çok daha anlamlı bir tavsiyem olacak:

Sevdiğiniz şeyleri, sevdiğiniz insanlarla birlikte yapın. Sadece 2017'de değil, hayatınızın geri kalanında da buna uyun. Günlerimiz somurtamayacağımız kadar sayılı, kalplerimiz yarın bir daha asla kalamayacakları kadar genç bugün. Hayalini kurun, isteyin ve deneyin.

İşte Gölge Aileme bu sene bırakıyor olduğum hediye:

Kitabı okuduğunuzda bu listedeki şarkıların her birinin ne anlam ifade ettiğini kavrıyor olacaksınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kitabı okuduğunuzda bu listedeki şarkıların her birinin ne anlam ifade ettiğini kavrıyor olacaksınız. İşte o zaman geri dönüp buraya bir yorum bırakmanızı rica edeceğim. Kurgudaki kilit noktaların şarkılarını tek tek sizlerle paylaşıyorum. Bugün dinlediğinizle Karanlık Lise 3'ün sayfalarını çevirdikten sonra dinlediğiniz çok farklı gelecek size. Umarım o gün ne yaşıyorsanız yaşayın bu şarkıların daima sizinle kalacağını en az benim kadar hissedersiniz.

Karakterlerimiz hissettiler. 

Not: Yeni alıntı yarın akşam yüklenecektir. O zamana kadar hediyeniz olan soundtrack'ten çok sevdiğiniz bir şarkıyı bizim yorumumuzla dinleyebilirsiniz :)

facebook.com/karanliklise , facebook.com/alyaoztanyel

Youtube kanalım: Alya Öztanyel

Instagram & Snapchat & Twitter & Scorp & Periscope & Ask.fm : alyaoztanyel

Gölgeler - IntroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin